ترسناک ترین جاذبه ها در هند

به گزارش لیتن، جاذبه های ترسناک هندوستان

در هند مکان های عجیبی وجود دارد که بدون شک از وجود آنها خبر ندارید. این مکان ها داستان های ترسناکی را یدک می کشند که بسیار جالب و شنیدنی است. با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به این مکان های عجیب بزنیم.

ترسناک ترین جاذبه ها در هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

آپارتمان های GP، واقع در میروت (Meerut)

به خاطر افسانه های ترسناکی که در خصوص یک بلوک آپارتمانی شنیده می شد، این مجتمع از دهه 30 میلادی خالی از سکنه است. آپارتمان های جی پی در میروت یکی از ترسناک ترین مکان ها در هند هستند و مردم ادعا می نمایند زنی را دیده اند که لباس قرمز به تن داشته و بر بام این خانه نشسته بوده است. آنها همچنین چهار مرد را نیز در آنجا دیده اند. بعضی از مردم کوشش نموده اند برای این عجایب پاسخی بیابند، اما تاکنون هیچ کسی جوابی پیدا ننموده و این مجتمع هنوز هم بدون سکنه است. افراد محلی عقاید مختلفی در خصوص واقعیت ماجرا دارند. این مجتمع زمانی نگهبانانی داشت که به مدت شش ماه در آنجا زندگی کردند و هیچ مورد عجیبی هم مشاهده نکردند. اما یک روز، خانمی یک زن با لباس قرمز را دید، جیغ زد و این مکان را ترک کرد.

کولدهارا (Kuldhara)، واقع در راجاستهان

داستان روستای متروکه کولدهارا که هنوز هم خالی از سکنه است، بر سر زبان هاست و بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب می نماید. اما این روستا هنوز هم هیچ سکنه ای ندارد و مردم شب ها در آنجا نمی مانند چرا که گفته می گردد مکانی نفرین شده است. داستان کولدهارا هم در نوع خودش بسیار جالب است. بنابر افسانه ها، حاکم این روستا که شخص فاسدی بود، قصد داشت با دختر کدخدا ازدواج کند و برای اطمینان از محقق شدن آرزویش، به روستاییان گفت که اگر چنین چیزی روی ندهد، مالیات گزافی از آنها خواهد گرفت. آنها که احساس ظلم می کردند، بدون برجای گذاشتن هیچ رد یا اثری از خود، روستا را ترک کردند. اما گفته می گردد که ارواح آنها هنوز هم در این روستا سرگردان هستند و آن را نفرین نموده اند تا هیچ کسی نتواند در آن بماند. به همین دلیل است که از دو قرن پیش تاکنون، این روستا هیچ سکنه ای نداشته است.

آسیاب موکش (Mukesh)، واقع در بمبئی

آسیاب موکش زمانی بسیار پرکار بود اما پس از یک آتش سوزی، چیز زیادی از آن باقی نماند. امروزه این آسیاب بیشتر برای فیلم برداری مورد استفاده قرار می گیرد. گفته می گردد که این آسیاب نفرین شده است و با وجود اینکه هنرپیشگان برای فیلمبرداری به آنجا می روند، عوامل ساخت فیلم به ندرت شب را در آنجا می گذرانند تا باعث آزار و اذیت ارواح نشوند. هنرپیشگان بالیوود از جمله بیپاشا باسو (Bipasha Basu) و وارون دهاوان (Varun Dhawan) که در این مکان فیلم بازی نموده اند، ادعا می نمایند تجربه های ترسناکی داشته اند. بنابر یکی از همین روایت ها، یکی از اعضای گروه فیلم برداری به چنگ یک روح افتاد و با التماس از دیگران خواست تا او را آزاد نمایند. اگر شما علاقه دارید در این مکان به گردش بپردازید، خوب است بدانید که این روزها آسیاب موکش میزبان میهمانی های خصوصی و دورهمی هاست.

خانه چارلویل (Charleville)، واقع در شیملا (Shimla)

گفته می گردد که این خانه نفرین شده است و بسیاری از مالکان پس از اندک زمانی که با چشم خود چیزهای ترسناک دیدند، آنجا را ترک کردند. از زوج های هندی گرفته تا مردم بریتانیایی، کسانی که در این خانه اقامت داشته اند، داستان های وحشتناکی برای گفتن دارند. گفته می گردد یکی از اتاق های طبقه بالای این خانه که محل رخ دادن فعالیت های عجیب و غریب است، همواره درش قفل است.

ساختمان نویسنده، واقع در کلکته

ساختمان نویسنده واقع در کلکته اکنون به عنوان یک فضای اداری مورد استفاده قرار می گیرد. اما این بنا در سال 1700 و برای نویسندگانی ساخته شد که در کمپانی هند شرقی کار می کردند. گفته می گردد که این ساختمان نفرین شده است و کسانی که در آن کار می نمایند، هر روز قبل از غروب آفتاب آن را ترک می نمایند و اینکه طبقه پنجم این ساختمان مرکز وقایع مافوق طبیعی است. ساختمان نویسندگان نفرین شده است زیرا سه فرد انقلابی به آن یورش بردند و سربازرس سرهنگ سیمپسون را هدف گلوله قرار دادند. روح او هنوز هم در این مکان حضور دارد و مردم صدای پا، خنده و گریه او را شنیده اند؛ حتی وقتی که هیچ کسی در آنجا حضور نداشته است. به همین دلیل است که کارمندان به هیچ وجه بعد از غروب آفتاب در آنجا نمی مانند.

پارک ملی سانجی گاندی، واقع در بمبئی

پارک ملی سانجی گاندی، واقع در بمبئی، هم شهرت مثبت و هم شهرت منفی دارد. این پارک به خاطر زیبایی طبیعی خود، بسیاری از گردشگران از اقصی نقاط هند را به سوی خود جذب می نماید. اما موجودات آن جهانی هم در آنجا به سر می برند. گفته می گردد ارواح سرگردان شب ها در این جنگل پدیدار می شوند. این اعتقاد وجود دارد که روح یک زن با لباس ساری از مردم سواری می خواهد و بعد ناپدید می گردد. اگر این به اندازه کافی ترسناک نیست، باید بگوییم مردم صداهایی شنیده اند و احساس نموده اند که کسی آنها را تعقیب می نماید؛ حتی وقتی که هیچ کسی در اطراف نبوده است. به همین دلیل است که اصلاً توصیه نمی گردد در هنگام شب به این پارک بروید.

شهرک سینمایی راموجی (Ramoji)، واقع در حیدرآباد

شهرک سینمایی راموجی که به خاطر داشتن مکان های عالی برای فیلم برداری مشهور است، اغلب مردم زیادی را به سوی خودش جذب می نماید. اما گفته می گردد که این مکان هم نفرین شده است؛ هرچند که مقامات رسمی چنین چیزی را انکار می نمایند. دست اندرکاران ساخت فیلم ها هم می توانند شهادت دهند که چیزهای عجیبی دیده اند؛ همچون اینکه توسط نیروی نامرئی هل داده شده اند و خودشان را زخمی نموده اند. بعضی از اتاق های هتل نیز نفرین شده هستند؛ چرا که گفته می گردد زمینی که این شهرک سینمایی روی آن ساخته شده، جایی است که بسیاری از سربازان جان خود را از دست دادند و ارواح آنها در آنجا سرگردان هستند.

کلیسای سه پادشاه، واقع در گوآ (Goa)

این کلیسا در گوآ بیشتر به خاطر داستان ترسناک آن مشهور است. گفته می گردد سه پادشاه بودند که می خواستند بر یک روستا حکمرانی نمایند و برای این کار، یکی از آنها دو پادشاه دیگر را برای ناهار دعوت کرد ولی غذا را مسموم نمود. دو پادشاه پس از خوردن این غذا مردند؛ اما مردم متوجه این مساله شدند و خودشان را برای کشتن پادشاه سوم آماده کردند. او هم از روی ترس، همان غذا را خورد و مرد. هر سه پادشاه در نزدیکی کلیسا دفن شدند و اهالی روستا اعتقاد دارند ارواح آنان هنوز هم در آنجا سرگردان هستند.

محله ورینداوان (Vrindavan)، واقع در ثاین (Thane)

یکی از املاک عمده در ثاین، محله ورینداوان است که در دهه 80 میلادی افتتاح شد و دارای بیش از یکصد ساختمان است. گفته می گردد یک روح سرگردان در آن زندگی می نماید که شب ها به افراد سیلی می زند. روایت می نمایند که چند سال پیش شخصی در واحد آپارتمان خودش خودکشی کرد؛ اما روح او هنوز هم در این محله سرگردان است. او به صورت بسیاری از نگهبانان سیلی زده و بسیاری هم او را در ساختمان های خود دیده اند. اما این روح تمایل چندانی برای ترک این مجتمع ندارد. اگرچه این محله بسیار پرجمعیت است، اما هنوز هم چنین داستان هایی پیرامون آن شنیده می شوند. اگر از این محله دیدن کردید، از نگهبانان بخواهید تا داستان های بیشتری برای شما تعریف نمایند.

ساختمان مذهبی مهاندیپور بالاجی (Mehandipur Balaji)، واقع در راجاستهان

اگر تابه حال فکر می کردید که بناهای مذهبی امن ترین جا برای در امان ماندن از ارواح هستند، در اشتباه هستید. در این ساختمان که به هانومان (Hanuman) تقدیم شده، جن گیری انجام می گردد. افرادی که گفته می گردد جن زده شده اند، به اینجا آورده می شوند و کارهای عجیبی انجام می دهند، مثلاً روی خودشان آب جوشان می ریزند. قوانینی وجود دارند که برای شاد نگه داشتن ارواح، بازدیدنمایندگان باید آنها را رعایت نمایند تا برای خودشان دردسر درست ننمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 571

به "ترسناک ترین جاذبه ها در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترسناک ترین جاذبه ها در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید