تکمیل موزه و بازارچه صنایع دستی، بهسازی مسیر و اجرای روشنایی کبودوال

به گزارش لیتن، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از تکمیل موزه و بازارچه صنایع دستی، بهسازی مسیر و اجرای روشنایی کبودوال با تخصیص مبلغ 10میلیارد و 500میلیون ریال اطلاع داد.

تکمیل موزه و بازارچه صنایع دستی، بهسازی مسیر و اجرای روشنایی کبودوال

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی این استان امروز دوشنبه 1 مرداد 97 با اعلام این خبر اضافه نمود: تکمیل موزه و بازارچه صنایع دستی ,بهسازی مسیر و اجرای روشنایی کبودوال با تخصیص مبلغ 10میلیارد و 500میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی انجام گردید.

او گفت: بهسازی و بازسازی مسیر دسترسی به آبشار کبودوال شامل ترمیم سنگ فرش و دیواره مالون و نرده های بتنی طرح چوب مسیر دسترسی به آبشار و اجرای روشنایی مسیر دسترسی از محل اعتبارات تملک دارایی انجام گردید.

او همچنین از تکمیل موزه و بازارچه صنایع دستی کبودوال به عنوان پروژه دیگری در شهرستان علی آباد کتول نام برد که با اعتبار 5 میلیارد ریال اجرایی گردیده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در انتها ابراز امید واری کرد در سال های بعد و در صورت تخصیص اعتبارات کافی از سوی مراجع ذیربط، نسبت به تکمیل زیر ساخت های گردشگری لازم برای رفاه حال مسافران و گردشگران اقدام صورت خواهد گرفت.

منبع: chtn.ir
انتشار: 30 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 16

به "تکمیل موزه و بازارچه صنایع دستی، بهسازی مسیر و اجرای روشنایی کبودوال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل موزه و بازارچه صنایع دستی، بهسازی مسیر و اجرای روشنایی کبودوال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید