بلیط هواپیما سن پترزبورگ ونیز روسیه

به گزارش لیتن، در دنیای گردشگری شهرهایی هستند که از مسافر در برابرشان تنها یک کار ساخته است، اینکه تسلیمشان گردد و به دیدارشان بشتابد. سن پترزبورگ که لقب عروس جاذبه های گردشگری روسیه را نیز یدک می کشد، یکی از این شهرهاست. شهری که هر چه از دیدنی هایش بنویسی یا تعریف کنی باز کم گفته ای و تا بلیط هواپیما نخری و مهمانش نباشی، نمی توانی لذت زیبایی هایش را درک کنی! با این شرح و علی رغم محدودیت های کلام در به تصویر کشیدن شهر سن پترزبورگ در این مطلب قصد نموده ایم تا از این جاذبه گردشگری روسیه برای مسافرانی بگوییم که غفلت نموده اند و هنوز بلیط هواپیما سن پترزبورگ و دیدار با دیدنی های این شهر نخریده اند.

بلیط هواپیما سن پترزبورگ ونیز روسیه

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سن پترزبورگ که دومین شهر بزرگ روسیه است که در سال 2018 یکی از شهرهای میزبان رقابت های جام دنیای فوتبال روسیه است و در دو سال گذشته، عنوان برترین شهر توریستی اروپا را نیز از آن خود نموده است. شهر سن پترزبورگ فرهنگی غنی و سنت هایی اصیل دارد که از 45 جزیره تشکیل شده که به سبک فرانسوی و توسط برترین معماران دنیا ساخته شده است.

✅ بلیط هواپیما روسیه

سن پترزبورگ بعد از مسکو دومین شهر بزرگ روسیه است. این شهر مدت های زیادی پایتخت روسیه بوده و با ویژگی های منحصربفرد خود از شهرهای زیبا و پربازدید این کشور به حساب می آید. جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی این شهر باعث شده که توریستان زیادی به بازدید از آن بفرایند. تنها در سال 2015 میلادی چیزی در حدود هفت میلیون توریست از کشورهای آلمان، ایتالیا، فنلاند، چین و سایر کشورها از شهر سن پترزبورگ در شمال روسیه، بازدید کردند.

✅ بلیط هواپیما مسکو

سن پترزبورگ در شمال غرب روسیه واقع شده است. وجود 42 جزیره و 40 رودخانه در این شهر باعث شده که به آن ونیز شمال بگویند. زمستان های این شهر بسیار سرد است به طوری که میانگین دمای زمستان ها به منفی 13 درجه سانتی گراد می رسد، اگر شهرهای برفی را دوست دارید خوب است بدانید که در این شهر 130 روز از سال هوا برفی است. تابستان های آن ملایم و میانگین دمای آن در تابستان 20 درجه سانتی گراد است.

این شهر در سال 1703 یعنی در ابتدای قرن هجدهم ساخته شد. پتر کبیر که در آن سال ها سواحل دریای بالتیک را تصرف نموده بود تصمیم گرفت در این قسمت شهری بسازد و آن را آباد کند. سن پترزبورگ با دستور مستقیم پترکبیر و با نظارت او ساخته شد.

✅ بلیط هواپیما کازان

شاید فکر کنید اسم سن پترزبورگ از پتر کبیر گرفته شده اما این طور نیست! اسم این شهر را سن پترزبورگ گذاشتند تا بزرگداشتی برای روحانی پیتر Saint Peter که یکی از یاران حضرت عیسی بود باشد. بعد از ساخت این شهر نام آن را سن پترزبورگ گذاشتند ولی در دوره های مختلفی چندین بار اسمش عوض شد به طوری که بعد از جنگ دنیای دوم نام آن را پتروگراد و بعد از انقلاب شوروی نامش را لنین گراد گذاشتند. تا اینکه پس از فروپاشی شوروی دوباره اسم آن را به سن پترزبورگ تغییر دادند. شاید تعجب کنید اما این شهر به مدت 206 سال در سال های (1712-1916) پایتخت روسیه بوده و مهمترین شهر این کشور به حساب می آمده است. امروز حدود 5 میلیون نفر در شهر سن پترزبورگ زندگی می نمایند.

این شهر 600 پل دارد، 22 تای آن به صورت تخته پل و متحرک هستند.

✅ بلیط هواپیما سارانسک

یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین موزه های دنیا در شهر سن پترزبورگ واقع شده است. موزه آرمیتازژ بیش از 3 میلیون آثار فرهنگی و هنری دارد و در سالن های مجزا آثار کشورهای مختلف را نشان می دهد. این موزه باشکوه در سال 1764 میلادی به دستور ملکه وقت روسیه کاترین کبیر ساخته شده است.

یکی از معروف ترین خیابان های سن پترزبورگ خیابان 5 کیلومتری نوسکی (Nevesky) است به طوری که روزانه نزدیک به دو میلیون نفر دراین خیابان رفت و آمد می نمایند. یک از پدیده های طبیعی که در سن پترزبورگ رخ می دهد پدیده شب های سفید است که در ماههای اردیبهشت تا تیر اتفاق می افتد و از جاذبه های این شهر به حساب می آید.

متروی شهر سن پترزبورگ در 60 متری زیر زمین ساخته شده و عمیق ترین بخش آن هم 90 متر است.

بعید است توری به مقصد کشور روسیه پیدا گردد و مسافری با هدف سفر به روسیه وجود داشته باشد که برنامه بازدید از سن پترزبورگ را نداشته باشد و بیلط هواپیما برای پرواز به این شهر تهیه ننموده باشد. در ادامه مطلب با وب سایت خبرنگاران همراه باشید تا دیدنی های شهر سن پترزبورگ را بیشتر بشناسید.

بلیط هواپیما برای بازدید از موزه هرمیتاژ

مهمترین جاذبه توریستی سن پترزبورگ موزه هرمیتاژ این شهر است که به نوعی افتخار توریستی کشور روسیه محسوب می گردد. آرمیتاژ بزرگترین موزه دنیا است که در زبان فرانسه به معنی جای خلوت میباشد.این موزه در ابتدا کاخ زمستانی تزارها بود که در زمان دختر پطر کبیر ساخته شد و بعدها توسط کاترین کبیر گسترش یافت و به مرور کلکسیونی از نفیس ترین اشیا دنیا و محل نگهداری کلکسیون شخصی کاترین گشت.در زمان جنگ دنیای برای درامان ماندن اشیا آنها را به سیبری منتقل کردند و پس از جنگ دوباره آنها را به اینجا برگرداندند.در زمان لنین در این مجموعه به روی مردم گگردده شد تا به عنوان موزه از آن استفاده گردد.این موزه بزرگ دارای 1057 سالن مختلف و3000000 اثر است. تخمین زده شده که اگر برای دیدن هر قطعه این موزه تنها یک دقیقه وقت صرف کنید 11 سال طول میکشد تا کل موزه را ببینید.

بلیط هواپیما برای بازدید از فستیوال شب های سفید سن پترزبورگ

شب های سفید شهر سن پترزبورگ یکی از مهم ترین دیدنی ها و در این حال جاذبه های توریستی در پایتخت شمالی روسیه به شمار می فرایند.شب های سفید سن پترزبورگ که هر ساله از اوایل خرداد شروع می گردد در حقیقت یک پدیده طبیعی است و به علت طولانی بودن روزها در مناطق نزدیک به قطب شمال کره زمین به وجود می آید. شهر سن پترزبورگ که از موقعیت جغرافیایی ویژه ای برخوردار است. شمالی ترین شهر پرجمعیت دنیا به شمار می رود و هر سال در اوایل تابستان به علت بسیار طولانی شدن زمان تابش آفتاب در تاریکی شب فرو نمی رود و همه مدت شبانه روز یا هوا روشن است و یا گرگ و میش صبحگاهی دارد که به همین علت شب های اوایل فصل تابستان در این شهر شب های سفید نام گرفته است .

شب های سفید در سن پترزبورگ یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی این شهر بزرگ و تاریخی روسیه نیز به شمار می رود. شهر سن پترزپورگ که پرجمعیت ترین شهر اروپا پس از لندن پاریس و مسکو است هر ساله حدود هشت میلیون نفر توریست و دنیاگرد را به خود جذب می نماید که بیشتر این توریستان در فصل تابستان و برای دیدن همین پدیده نادر یعنی شب های سفید به این شهر سفر می نمایند.

تراکم بیش از حد میهمانان غیر محلی در این شهر و کمبود و گرانی هتل ها و استراحتگاه های مناسب یکی از مهم ترین مسائلی است که توریستان و علاقه مندان این شهر در فصل تابستان با آن دست به گریبان می شوند.طولانی شدن بیش از حد روشنایی روز و وجود نداشتن تاریکی شب بر ساکنان بومی این شهر تاثیر منفی ای گذاشته است و سبب بروز پدیده کم خوابی می گردد. با وجود این مسائل ساکنان بومی شهر سن پترزبورگ از فصل شب های سفید به عنوان بهترین زمان برای پیاده روی طولانی مدت و آشنایی با زیبایی های شهرشان استفاده می نمایند.

بعضی از بهترین هتل های سن پترزبورگ به انتخاب وب سایت تریپ ادوایزر:

رزرو هتل الکساندر هاوس Alexander House

الکساندر هاوس، یک هتل 4 ستاره و خانوادگی است که در سال 1826، در منطقه تاریخی کولومنا بنا شده است و به تازگی بازسازی شده است. این هتل امتیاز کامل 5 را از سایت معتبر تریپ ادوایزر کسب نموده و همچنین رتبه های اول، دوم و سوم را به ترتیب در بین هتل های مجلل، تجاری و رمانتیک شهر سن پترزبورگ به دست آورده است.

رزرو هتل پوشکا این Pushka Inn Hotel

این هتل 4 ستاره، ساختمان چوبی منحصربفردی دارد و در فضایی رمانتیک در کنار رودخانه شهر بنا شده است. هتل پوشکا این، با 33 اتاق مدرن، پیروز شده است تا امتیاز کامل 5 را از سایت معتبر تریپ ادوایزر کسب کند.

رزرو هتل فور سیزنز لاین پالاس سنت پترزبورگ

Four Seasons Hotel Lion Palace St. Petersburg

تنها دو چهارراه مانده تا موزه ارمیتاژ و کاخ وینتر، هتل 5 ستاره و خانوادگی فور سیزنز واقع شده است. این هتل بزرگ، 177 اتاق دارد و امتیاز کامل 5 را در سایت معتبر تریپ ادوایزر از آن خود نموده است.

رزرو هتل استیت هرمیتیج میوزیم آفیشال

The State Hermitage Museum Official Hotel

این هتل 5 ستاره در مرکز منطقه تاریخی داستایوفسکی، جایی که معروف ترین رمان های این نویسنده مشهور نوشته شده است، واقع شده است. این هتل با 126 اتاق، امتیاز کامل 5 را از سایت تریپ ادوایزر کسب نموده و چهارمین هتل مجلل شهر به شمار می آید.

رزرو هتل ایندیگو سن پترزبورگ - چایکووسکوگو

Hotel Indigo St. Petersburg-Tchaikovskogo

در خیابان زیبای چایکووسکوگو، هتل چهار و نصف ستاره ای ایندیگو با 119 اتاق زیبا واقع شده است. این هتل پیروز به کسب امتیاز کامل 5 از سایت تریپ ادوایزر شده و پنجمین هتل مجلل سن پترزبورگ محسوب می گردد.

اگر با خواندن این مطلب، شما نیز دلتنگ ملاقات از شهر سن پترزبورگ شده اید می توانید برای خرید بلیط هواپیما سن پترزبورگ و رزرو هتل در این شهر دیدنی از وب سایت خبرنگاران یاری بگیرید.

برای خرید بلیط هواپیما سن پترزبورگ و رزرو پرواز خارجی بهترین پیشنهاد ما به شما نصب اپلیکیشن خبرنگاران می باشد. در اپلیکیشن خرید بلیط هواپیما خبرنگاران به صورت روزانه تخفیف های ویژه روی مسیرهای خارجی وجود دارد که شما می توانید با نصب و ثبت نام در این اپلیکیشن، از این امکانات ویژه و بعضی ویژگی های دیگر بهره مند شوید.

گردآوری: خدمات بلیط هواپیما خارجی

منابع:

iran-visitrussia.com ، bar-o-bandil.com

karnaval.ir ، eneshat.com

asemooni.com ، tripadvisor.com

منبع: سفرستان
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 995

به "بلیط هواپیما سن پترزبورگ ونیز روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما سن پترزبورگ ونیز روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید