جاده های شمالی یک طرفه می شوند؟

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، سردار سید کمال هادیانفر گفت: ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: بسیار مهم است که هموطنان توجه ویژه ای به حوزه عبور و مرور، ترددهای درون شهری و به خصوص برون شهری داشتند باشند چرا که این نکات در ارتباط مستقیم با ایمنی و سلامت شهروندان در حوزه است.

جاده های شمالی یک طرفه می شوند؟

امروز و فردا جاده ای یکطرفه نخواهند شد

رئیس پلیس راهور ناجا اضافه کرد: طی امروز 12 فروردین ماه و فردا هیچ یک از جاده های کشور یکطرفه نخواهد شد، بنابراین مدیریت زمان در این شرایط از طرف رانندگان بسیار مهم و در پیشگیری از اتلاف زمان و هزینه ها مؤثر خواهد بود.

سردار هادیانفر با اشاره به روز طبیعت و قوانینی که از سوی ستاد مقابله با کرونا به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ابلاغ شده است گفت: بر اساس قوانینی که مقرر شد، در روز طبیعت 13 فروردین مراجعه به بوستانها، پارکها و تفرجگاهها ممنوع است. انتظار می رود همانند سال گذشته که هموطنان اقدام بی نظیری در رعایت مقررات ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند، سال جاری نیز از هر گونه تردد غیرضروری، مراجعه به بوستان ها، پارک ها و تفرجگاه ها خودداری نمایند تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کنیم.

بیشترین دلیل تصادفات رانندگی طی روز های گذشته

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تحلیل تصادفات چند روز گذشته نشان دهنده آن بوده که چهار عامل سرعت غیرمجاز، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو حین رانندگی علت عمده تصادفات در جاده های کشور بوده است. بر همین اساس توصیه می گردد رانندگان قوانین هدایت و رانندگی را به همراه این چهار عامل در نظر گیرند.

سردار هادیانفر با بیان اینکه در جاده های خلوت احتمال افزایش تصادفات در اثر سرعت های غیرمجاز امکان پذیر است گفت: بر همین اساس به کلیه همکاران توصیه و تأکید شده که با تخلف سرعت و سبقت غیرمجاز بدون اغماض برخورد نمایند چرا که حفظ سلامتی و آرامش هموطنان از اجزء اصلی اهداف پلیس راهور در اجرای مأموریت ذاتی خود است.

وی با تاکید بر تاثیر نقش سرنشینان وسایل نقلیه شخصی و عمومی در پیشگیری از سوانح و تصادفات رانندگی اظهار کرد: سرنشینان نیز باید به رفتارهای ترافیکی راننده با نگاه پیشگیری از تخلفات رانندگی نظارت دقیقی داشته باشند تا با یاری آن ها تصادفات به حداقل ممکن برسد.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1625

به "جاده های شمالی یک طرفه می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده های شمالی یک طرفه می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید