خبرنگاران جریمه تردد خودروها از ساعت 21 تا سه صبح باقی است

به گزارش لیتن، یزد- خبرنگاران- رییس پلیس هدایت و رانندگی یزد گفت: جریمه تردد خودروها از ساعت 21 تا سه صبح به خاطر کرونا و پیشگیری از آن به قوت خود باقی است و با متخلفان طبق مقررات برخورد می گردد.

خبرنگاران جریمه تردد خودروها از ساعت 21 تا سه صبح باقی است

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

سرهنگ مهدی زارع روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: نیروهای پلیس به صورت محسوس و دوربین های سطح شهر نسبت به ثبت تخلف رانندگان اقدام می نمایند.

وی ادامه داد: شهروندان برای پیشگیری از شیوع کرونا و موج جدید باید تابع مقررات ستاد ملی کرونا و تصمیم استانی باشند و از سفرهای غیرضروری در شهر به شدت پرهیز نمایند .

این مسوول گفت: طی چهار روز گذشته ورود مسافران به این شهرستان 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می دهد و سامانه جهتها را کنترل می نماید.

زارع یادآور شد: همکاری مردم و مسافران با ماموران پلیس راهور در طول سال و تعطیلات نوروزی نقش مهمی در کاهش حوادث و پیشگیری از کرونا دارد که امیدواریم ادامه یابد. .

یزد در جهت استان های شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار گرفته است و روزانه حدود 400 هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده های استان تردد می نماید.

یزد 681 کیلومتر بزرگراه، 657 کیلومتر راه اصلی، 980 کیلومتر راه فرعی، 2 هزار و 250 کیلومتر راه روستایی دارد که از مجموع آن هزار و 267 کیلومتر، شریانی و ملی است.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت در مرکز جغرافیایی ایران قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1598

به "خبرنگاران جریمه تردد خودروها از ساعت 21 تا سه صبح باقی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جریمه تردد خودروها از ساعت 21 تا سه صبح باقی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید