خبرنگاران لژیونر والیبال ایران: در زمان مناسبی به لیگ ایتالیا پیوستم

به گزارش لیتن، تهران- خبرنگاران- مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه در زمان مناسبی به لیگ ایتالیا پیوستم، گفت: چند سال پیش فرصت این را داشتم که به ایتالیا بروم، اما ترجیح دادم آن را به تعویق بیندازم چرا که خیلی جوان بودم.

خبرنگاران لژیونر والیبال ایران: در زمان مناسبی به لیگ ایتالیا پیوستم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، سید محمد موسوی در مراسم معارفه خود در تیم پیاچنزا ایتالیا گفت: خوشحالم که در ایتالیا هستم چون لیگ ایتالیا مهمترین لیگ دنیا است. من به حضور در اینجا افتخار می‌کنم و بیش از هر چیز خوشحالم که می‌توانم با قهرمانان عظیم دیگر بازی کنم.

وی اضافه کرد: پتانسیل زیادی داریم و این به ما بستگی دارد که آن را در زمین نشان دهیم. چند سال پیش فرصت این را داشتم که به ایتالیا بروم، اما ترجیح دادم آن را به تعویق بیندازم چرا که خیلی جوان بودم. حالا اما زمان مناسبی برای حضور در لیگ ایتالیا است.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران بیان کرد: بعد از چند هفته استراحت توانستم به سالن بدنسازی برگردم. انتظار دارم طی چند هفته به شرایط خوبی برسم. رابطه‌ام با هم تیمی‌ها و همچنین بارانوویچ بد نیست، گرچه بدیهی است هنوز کارهای زیادی برای انجام وجود دارد و ما می‌توانیم خیلی بهتر عمل کنیم. هدف من یاری به تیم از همه لحاظ است.

موسوی در تیم جدیدش شماره 21 را بر تن خواهد نمود. این بازیکن علاقه زیادی به شماره 6 دارد و با وجود اینکه در این فصل پیاچنزا هیچ بازیکنی با این شماره ندارد، تعیین نیست چرا موسوی به سراغ شماره 21 رفته است.

آرون راسل دریافت‌نماینده تیم ملی آمریکا، اولگ آنتونوف دریافت‌نماینده تیم ملی روسیه، گئورگ گروزر پشت خط زن تیم ملی آلمان، ترور کلونو مدافع میانی تیم ملی فرانسه و میکله بارانوویچ پاسور تیم ملی ایتالیا، ستاره‌های پیاچنزا در این فصل هستند.

راهنمایی این تیم هم بر عهده لورنزو برناردی است. برناردی که عنوان بهترین بازیکن قرن بیستم والیبال دنیا را یدک می‌کشد، در سال‌های اخیر چند بار گزینه راهنمایی تیم ملی ایران بود. زمانی که خولیو ولاسکو از والیبال ایران رفت، به مسوولین فدراسیون توصیه کرد که برناردی را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب نمایند اما این مربی پیشنهاد ایران را در آن مقطع نپذیرفت و در نهایت نیز اسلوبودان کواچ به این شغل رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1374

به "خبرنگاران لژیونر والیبال ایران: در زمان مناسبی به لیگ ایتالیا پیوستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران لژیونر والیبال ایران: در زمان مناسبی به لیگ ایتالیا پیوستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید