خبر خوش برای کاربران واتساپ، حل مشکل ارسال ویدئو، عکس

به گزارش لیتن، دیجیاتو نوشت: نسخه نو واتس اپ برای آزمایش کنندگان بتا ارائه شده است و طبق گزارش های منتشرشده، ظاهراً این سرویس پیغام رسان درحال کار روی ویژگی جذابی برای کاربران خود است: امکان ارسال ویدیوهای باکیفیت.

خبر خوش برای کاربران واتساپ، حل مشکل ارسال ویدئو، عکس

وب سایت WABetainfo در گزارش نو خود اعلام نموده که نسخه بتای نو اپلیکیشن واتس اپ (2.23.14.10) دارای قابلیت به اشتراک گذاری ویدیوها با کیفیت بالاست. درواقع با یاری این ویژگی می توانید ویدیوهای خود را با حفظ وضوح اصلی به دوستان یا اعضای خانواده خود ارسال کنید.

قابلیت ارسال ویدیوهای باکیفیت در واتس اپ

همان طور که در اسکرین شات بالا قابل مشاهده است، واتس اپ دکمه نوی را به قسمت ویرایشگر ویدیو اضافه نموده که به کاربران اجازه می دهد آن ها را با کیفیت بالا ارسال نمایند. هرچند این قابلیت ابعاد ویدیو را حفظ می نماید، اما فرایند فشرده سازی نور آن همچنان اعمال می گردد؛ بنابراین ویدیوهای شما دقیقاً با کیفیت اصلی خود ارسال نخواهند شد، اما مطمئناً کیفیت نهایی آن با این گزینه بهتر از قبل خواهد بود.

گزینه پیش فرض واتس اپ برای کیفیت ویدیوهای ارسالی کاربران، همواره کیفیت استاندارد است. بنابراین هر زمان که می خواهید ویدیوی نوی را به اشتراک بگذارید، باید گزینه کیفیت بالا را انتخاب کنید.

واتس اپ در چند وقت گذشته روی ویژگی دیگری نیز کار نموده است که امکان ارسال تصاویر باکیفیت را برای کاربران فراهم می نماید. عکس هایی که از این طریق ارسال می شوند، دارای برچسب HD خواهند بود. درباره ویدیوها نیز همین موضوع صدق می نماید و هنگامی که یک ویدیوی باکیفیت برای دوستان خود بفرستید، یک برچسب نو به طور اتوماتیک روی آن قرار خواهد گرفت.

ویژگی به اشتراک گذاری ویدیوها با کیفیت بالا درحال حاضر فقط به آزمایش نمایندگان نسخه بتا ارائه شده است و احتمالاً در هفته های آینده برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد. بعلاوه باید این نکته را ذکر کرد که فقط هنگام ارسال ویدیوهای حجم بالا این ویژگی خودش را نشان می دهد؛ زیرا ممکن است گزینه با کیفیت بالا برای فایل های کوچک تر قابل مشاهده نباشد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2320

به "خبر خوش برای کاربران واتساپ، حل مشکل ارسال ویدئو، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای کاربران واتساپ، حل مشکل ارسال ویدئو، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید