خوزستان به راهنمایان گردشگری 70 کشور دنیا معرفی می گردد

به گزارش لیتن، خبرنگاران/خوزستان رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری خوزستان گفت: قرار است داشته های فرهنگی، تاریخی و گردشگری خوزستان برای راهنمایان گردشگری 70 کشور دنیا معرفی گردد.

خوزستان به راهنمایان گردشگری 70 کشور دنیا معرفی می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات کار با ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، سوسن جهرمی اظهار کرد: کنوانسیون راهنمایان گردشگری متشکل از فعالان گردشگری 70 کشور دنیا بهمن ماه امسال در تهران برگزار می گردد و خوزستان به صورت ویژه در این اجتماع بزرگ و مهم دنیای معرفی می گردد.

وی اضافه نمود: در جلسه ای که با مشاور مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان برگزار گردید پیشنهاد شد که یک شب ویژه خوزستان در برنامه تهران این کنوانسیون در نظر گرفته گردد و کوشش کنیم تا در این مراسم به صورت ویژه داشته های فرهنگی، اقوام، گردشگری و... استان معرفی گردد.

جهرمی مطرح کرد: مدت برگزاری کنوانسیون در تهران پنج روز است و فرصت برای معرفی همه استان ها فراهم نیست و جای دادن خوزستان در برنامه فشرده این کنوانسیون نتیجه پیگیری جدی و زیاد خوزستانی ها است.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری خوزستان اعلام نمود: برگزاری این شب فرهنگی در چنین مجمع دنیای بی شک همکاری همه دستگاه های متولی در استان را می طلبد که امیدواریم با مشارکت دستگاه ها این برنامه به بهترین وجه ممکن برگزار گردد.

وی درباره نحوه میزبانی ایران برای این کنوانسیون اضافه نمود: ایران در رأی گیری سال 2015 در پراگ کشور جمهوری چک با رقبای سخت و توانمندی رقابت کرد و توانست در رقابتی نفس گیر میزبانی را از آن خود کند و در ژانویه 2017 میزبان این نشست بزرگ و مهم باشد.

جهرمی ابراز امیدواری کرد که این نشست با همکاری دستگاه های متولی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان و یاری راهنمایان زحمت کش انجمن صنفی راهنمایان گردشگری خوزستان به بهترین شکل ممکن برگزار گردد و از این نشست به بهترین وجه برای جذب گردشگر برای استان بهره برده گردد.

کنوانسیون راهنمایان گردشگری هر دو سال یک بار دریکی از کشورهای عضو تشکیل جلسه می دهد و میزبانی برای نشست بعدی در هر جلسه به رأی گذاشته می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 800

به "خوزستان به راهنمایان گردشگری 70 کشور دنیا معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان به راهنمایان گردشگری 70 کشور دنیا معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید