در آستانه اعزام تیم ملی وزنه برداری به پاتایا؛ 2 وزنه بردار با نظر برخواه خط می خورند

به گزارش لیتن، با توجه به اینکه این روزها تمرینات تیم اعزامی به مسابقات جهانی تایلند با 12 وزنه بردار دنبال می گردد، دو وزنه بردار با نظر برخواه در روزهای آخر از تیم ملی خط می خورند.

در آستانه اعزام تیم ملی وزنه برداری به پاتایا؛ 2 وزنه بردار با نظر برخواه خط می خورند

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات وزنه برداری جهانی 2019 طی روزهای 25 شهریور تا 3 مهر در پاتایای تایلند برگزار می گردد. تیم ملی ایران که یکی از مدعیان اصلی سه سکوی برتر رقابت هاست، با 10 وزنه بردار در این رقابت ها شرکت خواهد نمود.

هم اکنون 12 وزنه بردار در اردوی تیم ملی در مجموعه آزادی زیر نظر محمدحسین برخواه و همکارانش تمرین می نمایند، که برای خروجی و ویزای همه آنها اقدامات لازم صورت گرفته است.

طی روزهای آینده دو وزنه بردار از جمع اردونشینان جدا خواهند شد که در این خصوص در همه اوزان رکوردگیری انجام نمی گردد و به نظر می رسد این تصمیم با نظر برخواه صورت خواهد گرفت.

این در حالی است که لیست برخواه درواقع 9 نفره خواهد بود و یکی از نفرات اعزامی کیانوش رستمی است که سال هاست همراه با ملی پوشان و زیر نظر کادرفنی تیم ملی تمرین نمی کند.

با توجه به اینکه رقابت های پاتایا یکی از مراحل گزینشی المپیک 2020 توکیو است، رستمی نیز میخواهد در این پیکارها روی تخته برود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 373

به "در آستانه اعزام تیم ملی وزنه برداری به پاتایا؛ 2 وزنه بردار با نظر برخواه خط می خورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در آستانه اعزام تیم ملی وزنه برداری به پاتایا؛ 2 وزنه بردار با نظر برخواه خط می خورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید