روایت ربیعی از جفا به رئیس جمهور در بحران کرونا ، ماجرای شنبه عادی؛ قصد دفاع بی منطق ندارم

به گزارش لیتن، سخنگوی دولت معتقد است در حق رئیس جمهور در بحران کرونا جفایی اجرا شده است.

روایت ربیعی از جفا به رئیس جمهور در بحران کرونا ، ماجرای شنبه عادی؛ قصد دفاع بی منطق ندارم

به گزارش خبرنگاران، علی ربیعی امروز 11 فروردین ماه در اولین نشست خبری با رسانه ها در سال 1399 که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد در بخشی از اظهاراتش با بیان اینکه جفایی در حق رئیس جمهور در بحران کرونا اجرا شده است گفت: آن روزی که رئیس جمهور گفت همه چیز عادی می گردد، تصمیمات متفرقه ای در کشور اتخاذ شد و هر استان برای خودش یک جور تعطیلی اعلام می کرد. ستاد کرونا تصمیم گیری در خصوص تعطیلات را به استان ها واگذار کرد و هر استان تصمیمات جداگانه ای اتخاذ کرد اما به عنوان مثال در یک وزارتخانه واحد، سه جور تصمیم گیری شد. بنده شاهد بودم که رئیس جمهور گفت از شنبه همه چیز به حالت عادی بازمی گردد، تصمیم با ستاد ملی کرونا است. رسانه ها قسمت دوم را تکرار نمی کنند و قسمت اول صحبت های رئیس جمهور را انعکاس می دهند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه قصد دفاع بی منطق ندارم، گفت: بنده در آن جلسه حضور داشتم و شاهد هستم که نیمی از صحبت های رئیس جمهور نقل شد و نیمی دیگر نقل نشد. منظور رئیس جمهور از اینکه گفتند همه چیز به روال عادی برمی گردد، این بود که همه چیز به روال عادی تصمیم گیری ها توسط ستاد ملی کرونا بازمی گردد.

ربیعی اضافه نمود: بنابراین این بحث به خاطر این بود که از بی سر و سامانی در تصمیم گیری ها صرف نظر گردد و اگر گفته شد همه چیز به روال عادی برمی گردد یعنی به روال عادی تصمیم گیری که فقط ستاد ملی کرونا می تواند تصمیم گیری کند.

متن کامل اظهارات علی ربیعی را از اینجا بخوانید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 978

به "روایت ربیعی از جفا به رئیس جمهور در بحران کرونا ، ماجرای شنبه عادی؛ قصد دفاع بی منطق ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت ربیعی از جفا به رئیس جمهور در بحران کرونا ، ماجرای شنبه عادی؛ قصد دفاع بی منطق ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید