زاکربرگ برای قطعی 6 ساعته عذرخواهی کرد
به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، مدیر ارشد اجرایی فیس بوک بدون اشاره به علت اختلال نوشته است: فیس بوک، اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر اکنون دوباره آنلاین شده اند. برای اختلال امروز عذرخواهی می کنم. می دانم شما چقدر برای برقراری ارتباط با افرادی که به آنها اهمیت می دهید، به سرویس های ما متکی هستید.
بعلاوه این شبکه اجتماعی اظهار داشت هیچ شواهدی مبنی بر به خطر افتادن داده های کاربران در نتیجه این اختلال وجود ندارد.
از سوی دیگر ویل کاتکارت مدیر عملیات های واتس اپ هم در پیامی توییتری قول داد شرکتش از اختلالات به وجود آمده درس بگیرد و رشد کند.
او در این شبکه اجتماعی نوشت: ما اکنون کاملاً برگشته ایم و فعالیت می کنیم. می دانیم کاربران نمی توانستند با استفاده از واتس اپ با خانواده، دوستان، کسب وکارها، گروه های اجتماعی و غیره ارتباط برقرار نمایند. این رویداد به ما یادآوری کرد مردم و سازمان ها تا چه مقدار در زندگی روزمره به اپلیکیشن ما متکی هستند.
شب گذشته به مدت حدود 6 ساعت سرویس های فیس بوک، اینستاگرام، مسنجر و واتس اپ دچار اختلال شدند و 3.5 میلیارد کاربر فیس بوک نمی توانستند به این سرویس ها دسترسی یابند.
منبع: خبرگزاری مهر