سفر هیئت مالی اُمسک روسیه به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش لیتن، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یاسوج گفت: یک هیئت مالی از استان اُمسک روسیه برای آشنایی با ظرفیت های مالی کهگیلویه و بویراحمد به یاسوج مرکز این استان سفر می نمایند.

سفر هیئت مالی اُمسک روسیه به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگاران، جبار کیانی در نشست خبری با خبرنگاران اضافه نمود: این هیئت 17 نفره روز چهارشنبه، 28 مهرماه به این استان سفر می نمایند و به مدت 2 روز میهمان دولت و بخش خصوصی کهگیلویه و بویراحمد هستند.

وی اعلام کرد: هیئت روسی به سرپرستی استاندار امسک روسیه ظرفیت های تجاری و مالی کهگیلویه و بویراحمد را در زمینه های کشاورزی، گردشگری و صنعت آنالیز خواهند کرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یاسوج اعلام کرد: در این سفر، استاندار امسک، وزیران اقتصاد و کشاورزی این استان، مدیرکل توسعه روابط بین الملل، مشاور عالی رئیس، هشت بازرگان و صاحبان صنایع، یک نفر از شرکت های فعال در حوزه ساخت و ساز و چهار نفر از مقامات کنسولگری روسیه در اصفهان حضور خواهند داشت.

کیانی پور توضیح داد: فعالان مالی این هیئت در زمینه های صنایع کشاورزی، غذایی، گیاهان دارویی بهداشتی و ساخت و ساز با فعالان مالی کهگیلویه و بویراحمد و بخش دولتی به رایزنی خواهند پرداخت.

وی بابیان این که این هیئت به مدت دو روز در استان حضور خواهند داشت، ادامه داد: روز نخست به مذاکره های رو در رو با مسئولان ارشد دولتی و بخش خصوصی و روز دوم به بازدید از واحدهای پیروز تولیدی استان و دارای ظرفیت همکاری پرداخته می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یاسوج اعلام کرد: همه هزینه ها و برنامه ریزی این سفر توسط اتاق بازرگانی و بخش خصوصی انجام گرفته است.

کیانی پور اضافه نمود: با استفاده از همه پتانسیل ها کوشش شده است تا سازوکارهای این برنامه در کلاس بین المللی و در بهترین کیفیت ممکن انجام گردد.

وی گفت: اتاق بازرگانی می تواند باکمک وهمکاری دولت و مسئولان فعالیت های بیشتر و بهتری در زمینه رشد و شکوفایی استان داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یاسوج بابیان این که تجارت بین الملل از موضوعات مهم برای توسعه است، اضافه نمود: ظرفیت های استانی با روابط بین الملل و کار در این زمینه، هرچه بهتر و پویاتر ارائه و به توسعه منجر می گردد.

به گزارش خبرنگاران، هیئت بازرگانی و مالی استان کهگیلویه و بویراحمد برای تبادل مناسبات تجاری و بازرگانی استان، با بخش خصوصی و دولتی استان اُمسک روسیه، به ریاست استاندار استان و همراهی رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج و 24 نفر از مسئولان دولتی و بخش خصوصی استان آبان ماه سال گذشته به روسیه سفر نموده بودند و برای گسترش مناسبات تجاری قراردادها و تفاهم نامه هایی امضا کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 787

به "سفر هیئت مالی اُمسک روسیه به کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر هیئت مالی اُمسک روسیه به کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید