ارتباط نزدیک گردشگری و صلح و دوستی در جهان

به گزارش لیتن، صنعت گردشگری، یک صنعت مطرح در جهان است که به عنوان صنعتی پاک و پیشرو بر مسائل فرهنگی و اجتماعی و صلح و دوستی در جهان تأثیرگذار است.

ارتباط نزدیک گردشگری و صلح و دوستی در جهان

گردشگری تنها صنعتی است که می تواند جامعه دنیای را در جهت صلح و دوستی و آرامش پیش ببرد. به همین علت هر فعالیتی که در این زمینه صورت گیرد فعالیت مثبت و سازنده ای محسوب می شود.

استاندار اصفهان، محسن مهر علیزاده بیان کرد:

صنعت گردشگری، یک صنعت مطرح در دنیا است که به عنوان صنعتی پاک و پیشرو بر مسائل فرهنگی و اجتماعی تأثیرگذار و در زمینه اقتصادی هم حرف اول را می زند.

آنچه برنامه ریزی ها نشان می دهد در آینده نه چندان دور گردشگری به اولین صنعت دنیا بدل خواهد شد که توفیقی برای جامعه بشری محسوب می شود که در آن علاوه بر درآمدهای اقتصادی چرخش پول و اقتصاد کشورهای مختلف بتواند زمینه های تبادل فرهنگی اجتماعی و تاریخی را فراهم کند.

استاندار اصفهان ادامه داد:

گردشگری تنها صنعتی است که می تواند جامعه دنیای را در جهت صلح و دوستی و آرامش پیش ببرد. به همین علت هر فعالیتی که در این زمینه صورت گیرد فعالیت مثبت و سازنده ای است و خوشا به حال کشورهایی که از نظر زیربنا برای گردشگری مهیا و فراهم هستند.

خوشبختانه کشور ایران و استان اصفهان دارای ویژگی های مثبت است و همه سلایق گردشگری دنیا در ایران و اصفهان به تنهایی وجود دارد. اصفهان دارای تاریخ بسیار ارزشمند، فرهنگ بسیار دیرین، ادبیات بسیار کهن، خاستگاه هنر، شعر و موسیقی و همین طور دارای طبیعت بسیار جاذب است که در هر فصل می تواند جاذبه های ممتاز ارائه کند.

وی تأکید کرد:

هرگونه سرمایه گذاری در گردشگری سرمایه گذاری مثبت است و به عنوان یک مسئول عالی دولتی از هرگونه اقدام در جهت تقویت صنعت گردشگری در استان حمایت می کنم و در زمینه های هتل سازی ایجاد مکان و مراکز تفریحی دنیاگردی و ایجاد شرکت های هواپیمایی تورهای گردشگری حمایت می کنم.

وی با بیان سه مورد از عناوینی که در توسعه گردشگری مؤثر است، بیان کرد:

شناساندن امکانات به گردشگران برای تبلیغ اصفهان در شهرهای خود یکی از موارد مؤثر در این زمینه است که می توان به گردشگران یا تور گردانان با کتابچه ها و بروشورهای راهنما کمک گرفت.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد:

باید بتوانیم با کشورهای دیگر رقابت کنیم؛ سومین مسئله، راحتی سفر به کشورها است که در این راستا فراهم کردن پروازهای مستقیم از کشورهای مختلف و به ویژه کشورهای دنیاگرد محور، بسیار مهم و کاربردی است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2054

به "ارتباط نزدیک گردشگری و صلح و دوستی در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط نزدیک گردشگری و صلح و دوستی در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید