نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2016 انتها یافت

به گزارش لیتن، دیروز روز پایانی نمایشگاه فیتور 2016 بود و برنامه اختتامیه آن پرشور و هیجان انگیز برگزار گردید. سالن ها در آخرین روز این گردهمایی بزرگ هر چه در چنته داشتند رو کردند و سعی کردند مخاطبان بیشتری را جذب خود نمایند.

نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2016 انتها یافت

تمام غرفه ها در حال اجرای موسیقی و مراسم های محلی و پایکوبی های محلی بودند و گوی نمایشگاه فیتور به مستندی زنده از تمام فرهنگ های جهان تبدیل شده بود

حضور فعال همه کشورها در این نمایشگاه نشان از این دارد که سرمایه گذاری بر روی صنعت گردشگری بسیار صنعت پر سودی است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در محوطه نمایشگاه کارناوال های موسیقی برپا بود و عروسک های زیادی با پوشش های مختلف به پایکوبی و شادی می پرداختند. فضای گردشگری به گونه ای است که ذاتا نشاط آور و شاد است و علاوه بر سود سرشاری که برای یک کشور دارد، می تواند روحیه یک جامعه را هم شادتر کند.

در دقایق انتهای نمایشگاه، غرفه داران بعد از چهار روز نمایش ظرفیت های کشور خود و با توشه ای از ارتباطات با هم صنف های شغلی در نقاط مختلف جهان آماده برگشت به کشور خود بودند.

آنچه مهم است این است که باید از این نمایشگاه و تجربه به دست آمده از آن برای سال دیگر و برای شرکت در نمایشگاه های دیگر استفاده کرد. باید برای هر شروعی زیرساخت را آماده کرد و هزینه ها را مدیریت کرد تا با بهره وری بالا بتوان از پتانسیل های این صنعت استفاده کرد.

یکی از سوالاتی که بسیاری از علاقمندان در نمایشگاه می پرسیدند در مورد هزینه های گران خدمات گردشگری بود که غرفه داران ایرانی بایستی به آنها پاسخ می دادند. مساله قیمت می تواند یکی از نقاط قوت گردشگری کشور ما در مقابل رقبا باشد، چرا که هم اکنون برای گردشگران خارجی، سفر به ایران هزینه بسیار کمی دارد و آنها می توانند یک سفر مالی و پر از تجربه های نو به ایران داشته باشند.

در انتها روز همه غرفه ها لوازم خود را حمع آوری نموده و آماده بازگشت به کشور خود شدند. آنچه اهمیت دارد، قراردادهایی است که بین شرکت های ایرانی و شکرت های بین المللی علاقه مند به ایران بسته شده و البته استفاده از تجربه شرکت های خارجی در حوزه گردشگری است.

بسیاری از همین شرکت ها در اسفندماه در شهر برلین آلمان در رویداد بزرگ دیگری بار دیگر گرد هم خواهند آمد. شرکت ایوار نیز به عنوان یکی از مجریان تورهای ایرانگردی تورها و فعالیت های خود را در قالب های تاریخی طبیعت گردی. ورزشی و ماجراجویانه در نمایشگاه ITB به نمایش خواهد گذاشت .

تهیه شده در خبرنگاران

منبع: کجارو
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2001

به "نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2016 انتها یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور 2016 انتها یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید