عالیشاه: نباید به عنوان کاپیتان عصبی می شدم

به گزارش لیتن، کاپیتان پرسپوبلیس در داربی 97 گفت که تیمش در نیمه دوم مستحق پپیروزی بوده است.

عالیشاه: نباید به عنوان کاپیتان عصبی می شدم

به گزارش خبرنگاران، امید عالیشاه، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس شنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش در داربی 97 مرکز اظهار کرد: فکر می کنم بازی خوبی را انجام دادیم و بازی را در اختیار داشتیم ولی از فرصت های مان استفاه نکردیم. امیدوارم به خاطر طرفداران مان روز به روز بازی های بهتری داشته باشیم. بازی حساسیت خاصی داشت اما بازی بدون گل تمام شد. امیدوارم در هفته های بعد برنده باشیم. فکر می کنم در نیمه دوم بهتر بودیم. جو حاکم بر داربی حساسیت را بالا برد. به هر حال در این بازی پیروز نبودیم و امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.

او درباره داوری گفت: نباید به عنوان کاپیتان عصبی می شدم و از این بابت عذرخواهی می کنم اما دیدید که آن خطا را نگرفتند. تیم ما در حال فشار آوردن بود و بعد از نگرفتن خطا فشار تیم ما خوابید و توپ روی هوا رفت و نتواسنتیم از توپ های سوم استفاده کنیم و این من را عصبی نموده بود.

بازیکن شماره 2 پرسپولیس درباره غیبت طرفداران توضیح داد: من از حضور طرفداران در استادیوم لذت می برم. طرفداران هیجان بازی را بیش تر می نمایند و در نتیجه تاثیرگذار هستند. یک سالی است در کل جهان حضور تماشاگران آزاد شده است و نمی دانم چرا در ایران دست دست می نمایند و نمی گذارند طرفداران به استادیوم ها بیایند. آلمان یک سال و هشت ماه با حضور طرفداران، بازی هایش را برگزار می نماید. ما کلا یک بازی با تماشاگر انجام دادیم و دوباره ممنوع شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2004

به "عالیشاه: نباید به عنوان کاپیتان عصبی می شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: نباید به عنوان کاپیتان عصبی می شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید