فروش محصولات صنایع دستی ایلام در سطح کشور

به گزارش لیتن، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از فروش محصولات صنایع دستی استان در سطح کشور اطلاع داد.

فروش محصولات صنایع دستی ایلام در سطح کشور

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی این استان، امروز شنبه 22 دی 97 با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی این اداره کل با شرکت تلفیق هنر تهران کارشناسان این شرکت از بازارچه صنایع دستی ایلام بازدید کردند.

او اضافه کرد: آثار صنایع دستی هنرمندان ایلامی مورد تأیید کارشناسان این شرکت قرار گرفته و جهت فروش محصولات صنایع دستی هنرمندان استان رایزنی لازم انجام شد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان به فروش شبکه ای محصولات صنایع دستی ایلام به وسیله شرکت تلفیق هنر اشاره نمود و بیان داشت: هنرمندان ایلامی از این طریق می توانند به بازارهای داخلی متصل شده و در کنار استانهای صاحب سبک محصولات خود را عرضه و به فروش برسانند.

شنبه زاده ادامه داد:در صورت توافق نهایی شرکت تلفیق هنر و کارگاههای تولیدی صنایع دستی ایلام محصولات هنرمندان ایلامی با انعقاد قرارداد فی مابین ، تولیدات کارگاههای صنایع دستی ایلام در سیستم بازاریابی این شرکت عرضه می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 170

به "فروش محصولات صنایع دستی ایلام در سطح کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش محصولات صنایع دستی ایلام در سطح کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید