قلعه نویی: تند رفتم و باید خویشتن دار باشم

به گزارش لیتن، امیر قلعه نویی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به محرومیت سه ماهه اش واکنش نشان داد.

قلعه نویی: تند رفتم و باید خویشتن دار باشم

به گزارش خبرنگاران ، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم گل گهر سیرجان به علت اظهاراتش پس از ملاقات با استقلال به سه ماه محرومیت محکوم شد.

سرمربی گل گهر بعد از اعلام این حکم با انتشار متنی در صفجه اینستاگرام خود اشتباهش را پذیرفت گفت که در صحبت هایش تند رفته است. متن منتشرشده در صفحه امیر قلعه نویی به توضیح زیر است:

پس از سه دهه مربیگری هنوز برایم بعضی از مسائل تازه است و اعتقاد دارم یک مربی متعهد به باشگاه ، مردم و طرفداران با بعضی از اتفاقات کنار نمی آید . در این سالها بارها و بارها به این نقطه رسیده بودم اما کمی درنگ یا بعضی مصالح باعث شده بود طور دیگری گلایه کنم اما حقیقت ماجرا این است که این دفعه مسئله برایم سنگین تر و غیر قابل هضم تر بود بخصوص که کوشش یک ساله مجموعه عظیم گل گهر و مردم سیرجان با سوت های اشتباه هدر رفته بود . ما در اینجا متعهد به کارگران زحمتکشی که حاصل دسترنج شان پشتیبان ما است ، هستیم و حق آنها این نبود . بخصوص در یک بازه زمانی کوتاه در دو بازی متوالی در لیگ و جام حذفی که با وجود همه شایستگی ما ، همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد.

آیا من تند رفتم ؟ بله . در آن لحظه همه این یک سال از جلوی چشمم می گذشت و فشاری که تحمل می کردم شاید بیش از ظرفیتم بود ، اگرچه با این همه سابقه و تجربه در مربیگری باید خویشتندار بودم .

در روزهای اخیر دلسوزان و دوستان واقعی در گفتگوهایی واقعیت این ماجرا را گفته اند و البته خود من هم یکروز بعد در این زمینه شفاف سازی کردم با اینحال همچنان بخشی از مردم بابت بعضی از حرفهای من ممکن است مکدر شده باشند که وظیفه دارم از جانب خودم از آنها عذرخواهی کنم .

البته حرفهای دیگری هم دارم که در وقت مناسب انها را مطرح می کنم اما عقیده دارم نباید مسائل به بیرون از چارچوب فوتبال کشیده گردد . من امیر قلعه نویی هستم ، بچه جنوب تهران و هر چه که دارم از ایران ، مردم و فوتبال است ، زیر سایه خدا و لطف اهل بیت که همیشه دست شان را در زندگی ام دیده ام .

مخلص شما ،

امیر قلعه نویی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1816

به "قلعه نویی: تند رفتم و باید خویشتن دار باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: تند رفتم و باید خویشتن دار باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید