مظفری زاده: از آقا مهدی سپاسگزارم اما تصمیمم را گرفته ام، اقامت کانادا را نگرفته ام

به گزارش لیتن، خبرنگاران: سعید مظفری زاده گفت: مهدی مهدوی کیا همیشه برای من عزیز است اما تصمیمم را برای خداحافظی از دنیای داوری گرفته ام.

مظفری زاده: از آقا مهدی سپاسگزارم اما تصمیمم را گرفته ام، اقامت کانادا را نگرفته ام

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

سعید مظفری زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیشنهاد مهدی مهدوی کیا برای اینکه در تصمیمش بازنگری کند و به داوری بازگردد گفت: از لطف مهدوی کیا بسیار متشکرم. او همیشه عزیز و برای من آقا مهدی بوده و امیدوارم همیشه پیروز باشد اما تصمیم را گرفته ام و قصد دارم در عرصه های دیگری کوشش کنم. انشاءالله با دست پرتری به فوتبال بازمی گردم و با دانش بیشتری در خدمت آن خواهم بود.

وی اضافه کرد: من از عرصه داوری بین المللی هم خداحافظی کردم اما از فوتبال جدا نمی شوم. هدفم ادامه تحصیل، بودن در کنار خانواده و همچنین پیگیری دوره های آموزشی داخلی و بین المللی است تا در ادامه هر یاریی بتوانم به جامعه داوری کشور انجام دهم.

مظفری زاده که 6 سال زودتر از موعد مقرر از داوری کناره گیری نموده در خصوص انتخاب فغانی و تیم داوری او به عنوان گروه ذخیره جام جهانی برزیل خاطر نشان کرد: به اعتقاد من فغانی و گروه او می توانستند و باید جزو 3 تیم داوری آسیا می بودند. بودن در جام جهانی باعث افتخار است و من برای فغانی و همکارانش آرزوی پیروزیت دارم.

داور بازنشسته فوتبال کشورمان درباره اعمال نفوذ بحرینی ها برای حضور داوران آسیایی در جام جهانی یادآور شد: در این موضوع ورود نمی کنم چرا که خودم همیشه از چنین مباحثی گله مند بوده ام اما معتقدم حق فغانی و گروهش قضاوت در جام جهانی است.

وی در پاسخ به این سوال که حق شما چیست، گفت: حق من هم همین خداحافظی بود.

مظفری زاده درباره دربی که آخرین قضاوت او بود و جذاب در نیامدن این بازی به خبرنگاران گفت: همیشه حساسیت دربی باعث به وجود آمدن این نتایج شده و باعث می گردد تماشاگران و حتی خود بازیکنان چندان لذت نبرند. حساسیت و حواشی در شرایط این بازی تاثیر می گذارد.

وی در خصوص خطاهای صادقیان و اولادی در دربی 78 و اینکه جرایمی برای آنها در نظر گرفته نشد، گفت: من بر مبنای اِلمان هایی که دیدم تصمیم گیری کردم اما در صحنه هایی که بعداً از تلویزیون مشاهده کردم معتقدم خطای صادقیان و اولادی فاکتورهای دریافت کارت قرمز را هم داشتند.

مظفری زاده درباره اینکه قلعه نویی زمانی گفته بود این داور شایستگی قضاوت در جام جهانی را دارد گفت: قلعه نویی محبت داشته و من به نظر او احترام می گذارم اما اکنون از دنیای داوری خداحافظی نموده ام و دیگر نمی توانم در جام جهانی حضور داشته باشم. از این به بعد به مباحثی چون حضور در عرصه تدریس یا نظارت فکر می کنم.

داور بازنشسته فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که از خداحافظی از دنیای داوری پشیمان نشده و اینکه چه حسی نسبت به امیر عابدینی دارد تاکید نمود: پشیمان نیستم و آن روزی که دل نوشته های خودم را منتشر کردم در آن ذکر کردم که گلایه ای از هیچ کس ندارم. تنها امیدوارم هر فردی هر چه می گوید حرف حق باشد و بزرگان فوتبال ما حق و حقیقت را به دیگران بگویند.

وی توضیح داد: کوششم را می کنم تا با کسب دانش و اطلاعات بیشتر در عرصه یاری به خانواده داوری حضور قوی تری داشته باشم.

مظفری زاده در خصوص اینکه عابدینی صحبت های او در برنامه 90 را فیلم هندی توصیف نموده توضیح داد: این نظر ایشان است و من نظری در این باره ندارم.

وی در خاتمه در خصوص برنامه های آینده خود گفت: قصد ادامه تحصیل دارم و به همین دلیل درخواست پذیرش از دانشگاهی در کانادا را نموده ام که در صورت قطعی شدن پذیرشم برای 3 سال به این کشور خواهم رفت.

مظفری زاده در واکنش به بعضی اظهارات پیرامون اینکه اقامت کشور کانادا را گرفته است، گفت: چنین چیزی نیست و اقامت کانادا را نگرفته ام.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 293

به "مظفری زاده: از آقا مهدی سپاسگزارم اما تصمیمم را گرفته ام، اقامت کانادا را نگرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظفری زاده: از آقا مهدی سپاسگزارم اما تصمیمم را گرفته ام، اقامت کانادا را نگرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید