قیمت گوشت در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش لیتن، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهای هر کیلوگرم گوشت بزغاله و بره در این استان 870 هزار ریال مشخص شده و قصابان بیش از این قیمت، حق فروش ندارند.

قیمت گوشت در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارشاز، داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:همچنین بهای هر کیلوگرم گوشت بز و میش در استان 740 هزار ریال مشخص شده است.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو 680 هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله 780 هزار ریال اعلام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود: این قیمت گذاری ها توسط اتحادیه دامداران، قصابان و اتاق اصناف کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

دیودیده اظهار داشت: بر اساس نظارت های بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و گزارش های دریافتی از سوی شهروندان برای قصابانی که گوشت را بیش از قیمت مصوب به فروش برسانند پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات معرفی و ارسال خواهند شد.

وی ابراز داشت: با توجه به 400 هزار قطعه جوجه ریزی اجرا شده در واحد های مرغداری استان، 50 درصد مرغ مورد نیاز برای ایام نوروز فراهم است.

دیودیده افزود: حدود 200 تن مرغ منجمد نیز توسط شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی ذخیره سازی شده تا در ایام عید مشکل کمبود مرغ در استان وجود نداشته باشد.

پیش از این بهای هر کیلوگرم گوشت بزغاله و بره 540 هزار ریال و بهای هر کیلوگرم گوشت بز و میش 440 هزار ریال در این استان مشخص شده بود.

این قیمت ها سبب نارضایتی برخی از قصابان در کهگیلویه و بویراحمد شده بود و تعدادی نیز نسبت به عرضه گوشت قرمز با این قیمت خودداری می کردند و گوشت بره تا مرز بیش از یک میلیون ریال در قصابی ها به فروش رسید.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 206

به "قیمت گوشت در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشت در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید