مدارس بندرعباس و 7 شهرستان هرمزگان تعطیل شد

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان بیان کرد: بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آبگرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری بندرعباس، تمامی مدارس شهرستان بندرعباس در همه مقاطع تحصیلی، سه شنبه 23 بهمن در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس بندرعباس و 7 شهرستان هرمزگان تعطیل شد

بنا به اعلام آموزش و پرورش هرمزگان، با توجه به پیش بینی بارندگی شدید و به منظور جلوگیری از حوادث غیرمترقبه، امروز سه شنبه 23 بهمن تمام مدارس نوبت صبح در شهرستان های بندرخمیر، رودان و قشم تعطیل است.

همچنین بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی و آب گرفتگی معابر و بر اساس تصمیم فرمانداری ها، امروز سه شنبه تمامی مدارس همه مقاطع تحصیلی در شهرستان بستک، حاجی آباد در نوبت صبح تعطیل است.

شدت بارندگی ها در غرب هرمزگان مدارس شیف صبح و عصر شهرستان بندرلنگه را به تعطیلی کشاند. همچنین مدارس جزیره هرمز هم تعطیل اعلام شد.

بنا بر اعلام مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب، مدارس این شهرستان بنا بر تصمیم مدیران مدارس تعطیل می گردد. در صورت شدت دریافت بارندگی و آب گرفتگی احتمالی خیابان ها، مدارس با تصمیم مدیران تعطیل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 189

به "مدارس بندرعباس و 7 شهرستان هرمزگان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس بندرعباس و 7 شهرستان هرمزگان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید