مدل رده بالای آی مک احتمالا تا 2022 عرضه نخواهد شد

به گزارش لیتن، به نظر می رسد که اپل از مدل رده بالای آی مک تا سال 2022 رونمایی نخواهد کرد. گویا اپل می خواهد از این نسخه آی مک دیرتر از دیگر مک های تازه دارای تراشه M1X رونمایی کند تا با انجام این کار باعث جلب نظر کاربران به دیگر مک ها گردد.

مدل رده بالای آی مک احتمالا تا 2022 عرضه نخواهد شد

انتظار می رود که تا قبل از انتها سال 2021، شرکت اپل از مک های بیشتری با تراشه اپل سیلیکون رونمایی کند. بعلاوه شایعه های مطرح شده نشان می دهند که اپل در حال توسعه دومین آی مک با تراشه اپل سیلیکون است و انتظار می رود که در آینده شاهد رونمایی از این آی مک باشیم.

با وجود مطرح شدن این شایعه ها، به نظر می رسد که اپل قصد ندارد از این آی مک نو در پاییز سال جاری رونمایی کند. یکی از افشاگران اطلاعات به نام Dylandkt در شبکه اجتماعی توییتر مدعی شده است که نسخه به روز شده مدل رده بالای آی مک در سال 2022 عرضه خواهد شد. بعلاوه یکی دیگر از توسعه دهندگان اپل بعد ها مدعی شده است که اپل از مدل رده بالای آی مک در سه ماه چهارم سال جاری و در کنار دیگر مک های نو مجهز به تراشه M1X رونمایی نمی کند.

Dylan درباره دلیل انجام این کار می گوید که سیاست اپل به گونه ای است که این شرکت نمی خواهد محصولات نو معرفی شده برای جلب نظر کاربران با یکدیگر به رقابت بپردازند. بعلاوه این باور هم وجود دارد که تأخیر در زمان رونمایی از محصولات نو باعث توسعه برنامه زمانی در نظر گرفته شده می گردد.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهند که اپل در حال کار کردن بر روی مک بوک پرو 14 و 16 اینچ، مک بوک ایر به روز شده و یک مک مینی با طراحی ظاهری نو است. با وجود اینکه افشاگران اطلاعات مدعی شده اند که از نسل نو آی مک با نمایشگری عظیم تر از 27 اینچ در سال 2022 رونمایی خواهد شد، اما این افشاگران بعلاوه گفته اند که معین بازه زمانی معین برای رونمایی از این دستگاه سخت خواهد بود زیرا ممکن است که برنامه های اپل به سرعت تغییر کند.

در ماه آوریل (فروردین) یکی دیگر از افشاگران اطلاعات مدعی شد که اپل در حال توسعه یک آی مک عظیمتر است که نمایشگر به کار رفته در آن مقدار ای عظیم تر از 27 اینچ دارد. در ماه جولای (تیر) گزارشی منتشر شد که در آن گفته شده بود مدل های نو آی مک برای جایگزین شدن با مدل 27 اینچ کنونی، در آینده عرضه خواهند شد. در این گزارش بعلاوه آمده بود که این آی مک نو دارای نمایشگری عظیم تر از 27 اینچ و تراشه اپل M2 است.

البته باید بگوییم که افشاگری که این ادعا را مطرح نموده است سابقه خوبی را در منتشر کردن اطلاعات محصولات اپل دارد. نگاهی به گذشته نشان می دهد که این شخص پیش تر توانسته بود به درستی پیش بینی کند که آی مک 24 اینچ نو که اپل از آن رونمایی خواهد نمود برای جایگزین شدن با مدل رده پایین این دستگاه است.

این شخص بعلاوه توانسته بود که در حدود یک ونیم سال پیش به درستی پیش بینی کند که اپل از تراشه اپل M1 در نسل نو آیپد پرو هم استفاده خواهد نمود.

منبع: Appleinsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1797

به "مدل رده بالای آی مک احتمالا تا 2022 عرضه نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل رده بالای آی مک احتمالا تا 2022 عرضه نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید