مرکز فرهنگی سعدی در هفته دولت افتتاح خواهد شد

به گزارش لیتن، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مصیب امیری شامگاه سه شنبه 21 مردادماه 1399 اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، چهار پروژه گردشگری در استان با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مرکز فرهنگی سعدی در هفته دولت افتتاح خواهد شد

او اضافه کرد: سنگ فرش محوطه آرامگاه سعدی با 27 میلیارد ریال اعتبار به وسعت 1600 متر که قبلاً یک فضای غیرقابل استفاده بود، ساماندهی شده است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و بر وسعت فضای بازدید این مکان گردشگری اضافه می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس مطرح نمود: موزه نورآباد نیز با بیش از 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری دولتی و ساماندهی ورودی مجموعه جهانی بیشاپور با 100 میلیارد ریال اعتبار به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

او با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی سعدی بیان نمود: این مرکز فرهنگی نیز با بیش از 170 میلیارد ریال هزینه از طرح هایی است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

امیری ادامه داد: عملیات احداث مرکز فرهنگی سعدی از سال ها قبل شروع شده بود و در سرانجام سال 96 به بخش خصوصی واگذار شد. این پروژه در مساحت دو هزار و 700 متر مربع در حال تکمیل است که از فضاهایی شامل کتابخانه و مرکز اسناد، نمایشگاه، لابی و سالن همایش ها است.

منبع: گردشبان
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1215

به "مرکز فرهنگی سعدی در هفته دولت افتتاح خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز فرهنگی سعدی در هفته دولت افتتاح خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید