مشعل المپیک کارگری 2015 ایتالیا وارد قم می گردد

به گزارش لیتن، خبرنگاران: مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی گفت: 20 بهمن مشعل المپیک کارگری 2015 ایتالیا که از خلیج فارس به سمت دریای خزر درحرکت است، وارد قم می گردد.

مشعل المپیک کارگری 2015 ایتالیا وارد قم می گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از قم، امیر موسی زاده مقدم ظهر امروز در نشست خبری اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی با اشاره به برنامه های ویژه حمل مشعل المپیک در قم گفت: المپیک کارگری 2015 در ایتالیا برگزار و مسابقات انتخابی آن نیز در مازندران برگزار می گردد.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی با اشاره به راستا عبور مشعل در کشور اضافه نمود: این مشعل از خلیج فارس به سمت دریای خزر منتقل می گردد و در 20 بهمن ماه نیز این مشعل وارد قم می گردد که برنامه های زیادی روز ورود مشعل به قم برگزار می گردد.

وی توضیح داد: 20 بهمن از استان مرکزی، شهر خمین و محل تولد امام خمینی(ره) مشعل المپیک وارد قم می گردد که در شرکت فولاد جم ویژه برنامه ای برگزار می گردد، در کنار مزار شهدای مدافع حرم واقع در بهشت معصومه نیز ویژه برنامه ای برگزار می گردد.

موسی زاده مقدم عنوان نمود: مشعل المپیک در مسجد مقدس جمکران با استقبال ورزشکاران معلول بهزیستی روبه رو می گردد و با همراهی جمعی از سوارکاران استان به سمت منزل امام راحل حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) انتقال داده می گردد.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی تأکید کرد: این مشعل در حرم امام خمینی (ره) به نمایندگانی از استان تهران تحویل داده می گردد.

وی با اشاره به محکومیت توهین به ادیان و پیامبران الهی اعلام کرد: در راستا حمل مشعل مردم با سربندهای من عاشق محمد(ص) هستم خشم و انزجار خود را از توهین به پیامبر اکرم(ص) نشان می دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 562

به "مشعل المپیک کارگری 2015 ایتالیا وارد قم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشعل المپیک کارگری 2015 ایتالیا وارد قم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید