مطهری: الهلال قابل احترام است اما ما هم برترین تیم آسیا هستیم، با تمام مسائل حرف مان را داخل زمین می زنیم

به گزارش لیتن، مربی تیم پرسپولیس گفت: همواره سعی کردیم با وجود تمام مسائل بیشتر از اینکه صحبت کنیم، کوشش کنیم و حرف مان را داخل زمین بزنیم.

مطهری: الهلال قابل احترام است اما ما هم برترین تیم آسیا هستیم، با تمام مسائل حرف مان را داخل زمین می زنیم

به گزارش خبرنگاران، حمید مطهری درباره ملاقات پرسپولیس مقابل الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: علیرغم همه کمبودها همواره سعی کردیم بیشتر از اینکه صحبت کنیم، کوشش کنیم و حرف مان را داخل زمین بزنیم. می دانیم مسائل خیلی زیادی داریم و مجموعه باشگاه و کادرفنی زحمت می کشند تا این مسائل را پشت سر بگذاریم. سعی می کنیم تا روز بازی با الهلال در اوج خودمان باشیم. تنها چیزی که ما را اذیت می نماید بازی نداشتن است. اینکه هر هفته بازی کنید خیلی خوب است و الهلال این مزیت را نسبت به ما دارد ولی این باعث نمی گردد که کوشش نکنیم. همواره در کمبودها نهایت کوشش مان را کردیم تا دل طرفداران را شاد کنیم .

وی در خصوص لغو ملاقات سوپرجام توضیح داد: هر چقدر هم بازی محبت آمیز انجام گردد، شرایط بازی رسمی وجود ندارد. همواره بحث ما همکاری با تیم ملی بوده و اولویت ما این است ولی دوست داریم فدراسیون هم در کنار باشگاه ها باشد نه مقابل باشگاه ها. دوست داریم همکاری خیلی خوبی باشد. پرسپولیس هم در بازی های بزرگی شرکت می نماید و باید پیروز گردد و دل طرفداران را شاد کند. به کارمان ایمان داریم و سعی می کنیم پیروز شویم.

مربی پرسپولیس گفت: خیلی در فضای مجازی گفته می گردد که الهلال تیم ضعیفی است. مردم فقط یک بازی این تیم مقابل استقلال را دیدند. ما بازی های دیگر این تیم را دیدیم، الهلال واقعا تیم توانمندی است مخصوصا در بخش حمله با بازیکنان خارجی شان تیم فوق العاده ای هستند. بنابراین الهلال تیم قابل احترامی است اما ما هم پرسپولیس و برترین تیم آسیا هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1893

به "مطهری: الهلال قابل احترام است اما ما هم برترین تیم آسیا هستیم، با تمام مسائل حرف مان را داخل زمین می زنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: الهلال قابل احترام است اما ما هم برترین تیم آسیا هستیم، با تمام مسائل حرف مان را داخل زمین می زنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید