معرفی هتل جورجیونه ونیز ، 4 ستاره

به گزارش لیتن، باز هم یکی از دیگر هتل های ونیز با استایلی کلاسیک که را گوشه و کنارش پر است از وسایل آنتیک و حتی بعضا مدرن را می خواهیم به شما معرفی نماییم؛ هتل جورجیونه ونیز که در یک ساختمان که قدمتش به قرن 18 میلادی باز می شود را می خواهیم برای شما مورد آنالیز قرار دهیم.

معرفی هتل جورجیونه ونیز ، 4 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

از لحاظ جایگیری و موقعیت جغرافیایی در منطقه مرکزی این شهر ایتالیایی قرار گرفته است و تا پل معروف ونیزی ها یعنی ریالتو تنها 400 متر فاصله دارد. ما می خواهیم در این متن؛ خدمات عمومی هتل، امکانات تفریحی و هر چیزی که در اتاق های هتل جورجیونه ونیز انتظار شما را می کشند را برای شما مورد آنالیز قرار دهیم پس با ما در خبرنگاران همراه باشید.

خدمات هتل جورجیونه ونیز

اگر بخواهید این امکان برای شما وجود دارد که وسایلتان را به انبار چمدان هتل بسپارید و از بابت آن ها خاطرتان جمع باشد. خیالتان راحت، هر زمانی در طول 24 ساعت شبانه روز به این هتل مراجعه کنید با رزرویشن خالی روبرو نخواهید شد. اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت در تمامی نقاط هتل موجود است و در استفاده از آن می توانید راحت باشید. اگر بخواهید می توانید در محیط عمومی و مشاع هتل از سالن تلویزیون استفاده نمایید. آسانسور، حمل و جا به جایی بارها و چمدان های شما اگر بخواهید توسط هتل انجام می پذیرد. در تمامی نقاط این هتل سیستم تهویه و تصفیه هوا و همچنین تنظیم دمای اتوماتیک اتاق های هتل موجود است.

شما حیوان خانگی دارید؟ متاسفانه نمی توانید آن را با خود در این هتل به همراه داشته باشید. برای افراد با توان محدود جسمی می توانید از خدمات مخصوص و همچنین امکانات مختلفی که هتل جورجیونه ونیز تهیه دیده است. خدمات تور، اتاق های خانوادگی، خدمات ماه عسل و اتاق های مخصوص در این هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است. خدمات روزانه اتاق ها، اتوشویی، خشکشویی نیز با دریافت هزینه ای اضافی برای شما موجود است.

اگر برای تجارت و کار به ونیز رفته اید می توانید از خدماتی مثل سالن کنفرانس، دستگاه فکس، دستگاه کپی و یا بسته های مخصوص مسافران تجاری هتل جورجیونه استفاده نمایید. این هتل پارکینگ ندارد. شما علاوه بر زبان ایتالیایی می توانید به زبان انگلیسی با کارمندان هتل ارتباط برقرار نمایید.

درباره خدمات تفریحی هتل جورجیونه ونیز نیز باید توضیحاتی را به شما بدهیم. علاوه بر وجود رستوران و کافه تریا، می توانید از استخر شنای هتل نیز استفاده نموده و لذت ببرید. البته این نکته بسیار مهم درباره مکان جایگیری این هتل وجود دارد که بر اساس آن شما به اکثر مراکز تفریحی و خدماتی نزدیک هستید و می توانید از آن ها بهره ببرید. از رستوران و کافه تریاهای مختلف گرفته تا مراکز ورزشی و موسسات ارائه دهنده خدمات آرامش! از آن ها بهره ببرید و این سفر را برای خودتان خاطره انگیز نمایید.

امکانات تفریحی هتل جورجیونه ونیز

با این که می توانید صبحانه را در اتاقتان میل کنید اما، درباره اتاق های هتل جورجیونه ونیز نکته بسیار چشمگیری که وجود دارد این است که؛ می دانستید که صبحانه های هتل جورجیونه ونیز معروف هستند؟ صبحانه های پر و پیمان این هتل که از نان تازه، تخم مرغ، بیکن، میوه و دیگر خوراکی های تازه و خوشمزه تشکیل شده است را نباید از دست بدهید.

اگر می خواهید که در این تابستان ونیز را ببینید و این هتل را برای اقامت انتخاب نموده اید باید بدانید که در زیر آفتاب درخشان و گرم، سرو صبحانه و یا وعده های دیگر و در محیط بیرونی و البته خصوصی هتل بسیار برایتان لذت بخش خواهد بود. ضمناً حضور و استفاده از باغ خصوصی هتل جورجیونه را از دست ندهید. می توانید در کنار همه این ها از خدمات سولاریوم، جکوزی، تخت شنا و استخر روباز هم بهره ببرید.

امکانات اتاق های هتل

همه چیز در این اتاق ها دست به دست هم داده اند تا این اقامتگاه ها در اوج زیبایی و درخشش قرار بگیرند و البته از سبک تزئین شیشه های جورانو نیز نباید گذشت. تلویزیون های LCD با شبکه های ماهواره ای و تزئینات دیواری آن بسیار جالب و قابل توجه است. استفاده رایگان و بدون محدودیت از اینترنت WIFI در تمامی نقاط این هتل نیز در دسترس است.

اتاق های هتل دارای خدماتی همچون تخت های بسبار راحت، حمام های مجزا با امکانات کامل، سرویس بهداشتی مجزا، چایی ساز و قهوه ساز، سرویس روشنایی، سیستم بیدارباش، تهویه مطبوع، خدمات روزانه اتاق و بسیاری از دیگر امکانات و خدمات می باشد.

انواع اتاق های هتل

اتاق های استاندارد دابل

این اتاق ها برای اسکان 2 نفر طراحی و مجهز شده اند.

اتاق های سوپریور دابل و دلاکس کینگ

این اتاق ها برای اسکان تا 3 نفر هم طراحی و مجهز شده اند.

سوئیت های جونیور و آپارتمان های هتل

این سوئیت ها ظرفیت پذیرایی از 4 نفر را هم دارند.

اتاق های کلاسیک

این اتاق ها فقط برای یک نفر درست شده اند.

اتاق های دابل و فلکسیبل

هر دوی این اتاق ها برای رزرو زوج ها و یا کسانی که دو نفر هستند تهیه شده اند.

فاصله هتل جورجیونه ونیز تا جاذبه های ونیز

  • پل ریالتو: فاصله شما تا این پل معروف ونیزی به صورت پیاده تنها 6 دقیقه است.
  • ایستگاه قطار ونیز سانتا لوئیس: برای رفتن به این ایستگاه قطار می توانید از جهت ‪Ponte della Libertà‬ / ‪Rampa Santa Chiara‬ از طریق ماشین تنها در 5 دقیقه و بدون ترافیک به مقصد خود می رسید.
  • کلیسای جامع سنت مارک: برای رفتن به این کلیسای معروف تنها با 12 دقیقه پیاده روی می توانید به آن برسید.
  • فرودگاه ونیز مارکو پولو: فاصله شما با این فرودگاه و با استفاده از ماشین تنها 15 دقیقه است.
  • گراند کانال: برای فتن به گراند کانال ونیز بهترین راه استفاده از تاکسی است که شما را 8 دقیقه ای به این کلیسا می رساند.
  • میدان سن مارکو: برای رفتن به این میدان بهترین راه پیاده روی است که شما از بین 11 تا 14 دقیقه به آن می رساند.

موقعیت هتل جورجیونه ونیز

برای این که موقعیت جغرافیایی هتل جورجیونه ونیز را آنالیز کنید پیشنهاد می کنیم که در نقشه گولی که برای شما گذاشته ایم، حتما کلیک کنید.

آدرس هتل:

Calle Larga dei Proverbi, 4587, 30121 Venezia VE, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 709

به "معرفی هتل جورجیونه ونیز ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل جورجیونه ونیز ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید