نزدیک ترین سواحل به شهر کوالالامپور

به گزارش لیتن، سواحل نزدیک کوالالامپور

تعداد جاذبه های گردشگری کوالالامپور بسیار زیاد است اما خیلی از افرادی که به این شهر مالزیایی سفر می نمایند، ترجیح می دهند به جای اینکه در شهر بمانند، سری به سواحل آن بزنند و تعطیلات خود را در آنجا بگذرانند. بعد از سفر به شهر کوالالامپور و قصد سفر به سوی سواحل زیبای آن، فقط یک گزینه پیش روی شما نیست بلکه تعداد زیادی گزینه دارید که انتخاب از بین انها کاملا بستگی به خودتان دارد. در این مطلب از خبرنگاران، تعدادی از نزدیک ترین سواحل نزدیک به شهر کوالالامپور به شما معرفی می گردد تا در صورت سفر بتوانید راحت تر از بین آنها انتخاب کنید:

نزدیک ترین سواحل به شهر کوالالامپور

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

ساحل های غربی مالزی

1- بندر دیکسون: این بندر که در استان نگری سمبیلان مالزی قرار گرفته است، دارای تعداد زیادی هتل و خانه های ییلاقی زیباست که بسیار مورد علاقه مردم محلی و مردم سنگاپور است. بر خلاف برخی از قسمت های دیگر مالزی، رنگ دریای این منطقه اصلا شفاف و روشن نیست و بسیار تیره است اما به دلایل گفته شده و رستوران غذاهای دریایی خود در خیابان پانتای، مشهور است.

بعد از پیاده شدن از هواپیما، در فرودگاه می توانید با پرداخت 100 رینگت، به این بندر بروید.

2- سپانگ: باگان لالانگ، در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته است و یک روستای ماهیگیری بسیار زیباست که در آن درختان حرا و مزارع روغن نخل، خودنمایی می نمایند. ساحل باگان لالانگ، در شمال این تفریحگاه قرار گرفته است و آب این منطقه هم مانند بندر دیکسون، آبی تیره است و روشن نیست.

می توانید از کانتر لیموزین داخل فرودگاه، یک کوپن تاکسی خریداری کنید و با یک بلیط یکسره به قیمت 55 رینگت مالزی، خودتان را به آنجا برسانید.

3- ساحل باتو فرینگی در پنانگ: باتو فرینگی، یک نوار ساحلی در امتداد خط ساحلی جزیره پنانگ و یکی از پر رفت و آمدترین مسیرهاست. اگر به دیدن ستاره های دریایی علاقه دارید، اینجا بهترین مکان است. آب این قسمت هم تیره است اما ساحل بسیار تمیزی دارد.

بهترین راه رسیدن به این ساحل، به وسیله هواپیما است. هر روز به فرودگاه پنانگ، پرواز صورت می گیرد و فقط 30 دقیقه تا آن فاصله دارد.

4- جزیره لنکاوی: با اینکه این جزیره در سال های اخیر رشد خیلی زیادی داشته است و در آن هتل های لوکس فراوانی ساخته شده، اما جایی بسیار آرامش بخش است. اگر دوست داشتید تا در یک هتل لوکس این شهر اقامت کنید، هتل های داتای و آندامان، گزینه های خوبی هستند.

اگر خواستید به این جزیره بروید، بهترین راه به وسیله هواپیما است چون همه روزه از سمت کوالالامپور به لنکاوی، پرواز وجود دارد و فقط 1 ساعت طول می کشد. علاوه بر این اصلی پلی وجود ندارد تا با آن بتوانید به لنکاوی بروید!

ساحل های شرقی مالزی

ساحل های شرقی مالزی علاوه بر اینکه خالی از حجم بالای توریست ها هستند، فرهنگ های اصلی مالزیایی ها را هم در خود دارند. البته در این سواحل، باران های موسمی شدیدی می بارد اما هتل هایی که در امتداد خشکی هستند، از این باران ها در امانند:

1- ساحل کوانتان و کرانتینگ: این دو ، در استان پاهانگ قرار دارند و یکی از جاهای مورد علاقه سنگاپوری ها در هنگام تعطیلات است.

2- جزیره تیومان: این جزیره در سواحل پاهانگ قرار گرفته است و برای سفر به آن می توان از اسکله Mersing اقدام کرد. علاوه بر این، راه دیگر با هواپیما و به وسیله فرودگاه سوبانگ است.

3- جزیره ردانگ: از فرودگاه سوبانگ کوالالامپور می توان پرواز راحتی به مقصد ردانگ داشت. یکی دیگر از راه های رسیدن به این ساحل، به وسیله اتوبوس از ایستگاه پوترا است.

علاوه بر این، خیلی از سواحل و جزایر دیگر در بخش بورنئو، ساراواک و صباح قرار گرفته اند.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 364

به "نزدیک ترین سواحل به شهر کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نزدیک ترین سواحل به شهر کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید