نوروز سال جاری، یزد را در خانه ببینیم

به گزارش لیتن، خبرنگاران/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با اشاره به راه اندازی گردشگری مجازی در استان یزد و دعوت از مردم برای شرکت در این پویش، این اقدام را یکی از راهکارهای جهانی معرفی جاذبه ها و تقویت ماندگاری مردم در خانه دانست.

نوروز سال جاری، یزد را در خانه ببینیم

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سیدمصطفی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، مردم را به شرکت در پویش #یزد-را-مجازی-ببینید دعوت کرد و گفت: در این شرایط که مردم بیشترین زمان خود را در خانه و در فضای مجازی سپری می نمایند، فرصت مغتنمی است تا از مردم بخواهیم در خانه با جاذبه های گردشگری آشنا شوند.

وی اضافه نمود: کمپین های مشابه در حوزه گردشگری در دیگر کشورها هم شکل گرفته که به معرفی جاذبه ها به وسیله فضای مجازی می پردازد به عنوان نمونه، موزه های مطرح جهان از موزه لوور گرفته تا سایر فعالان گردشگری و فرهنگی مطرح جهان صفحات مجازی را راه اندازی نموده اند و با شعارهایی همچون together at home از مردم برای ماندن در خانه و همچنین آشنایی با جاذبه های گردشگری دعوت نموده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی استان با تاکید بر این که در این استان نیز کلیپ ها و فیلم های مناسبی با هدف معرفی مجازی بناها آماده شده است، گفت: آماده سازی و معرفی موزه های یزد توسط سیمای مرکز یزد اقدام مطلوبی در راستای حمایت از گردشگری مجازی است.

وی ادامه داد: اکنون که به توصیه متولیان بهداشت و درمان در خانه هستیم، فرصت خوبی است که با داشته های فرهنگی خود آشنا شویم و بیشتر در خصوص آن ها بدانیم.

فاطمی از همه فعالان و علاقه مندان به گردشگری یزد خواهان تهیه ویدئوی یک تا پنج دقیقه ای از مجموعه یا جاذبه های گردشگری شهر خود شد و گفت: آن ها می توانند ضمن اعلام تعطیلی مجموعه، به مردم نیز توصیه نمایند تا در خانه بمانند و به وسیله فضای مجازی یزد را ببینند چرا که این اقدام می تواند علاوه بر تقویت سفر نکردن به یزد و در خانه ماندن گردشگران، منجر به معرفی این جاذبه ها به صورت مجازی و برنامه ریزی سفر بعد از اتمام بیماری گردد.

این مسئول در خاتمه اظهار داشت: متقاضیان می توانند ویدئوهای خود را به نشانی https://yazdcity.ir/majazi یا به شماره 9870 370 991 98+ ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 869

به "نوروز سال جاری، یزد را در خانه ببینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز سال جاری، یزد را در خانه ببینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید