هتل ایبیس ساتورن بانکوک (ibis Sathorn)

به گزارش لیتن، هتل ایبیس ساتورن بانکوک هتلی 3 ستاره در منظقه ای تجاری قرار گرفته است و تحت نظر هتل های زنجیره ای Accorhotels می باشد. قرار دریافت رود خانه Chao Phraya و پارک Lumpini در نزدیکی هتل نمای زیبا و آب و هوای مطبوعی را برای گردشگران ایجاد کرده است. تنها در فاصله سه کیلو متری هتل نیز مراکز خرید Siam , MBK و Centra World قرار دارند و مهمانان می توانند از اتوبوس نزدیک آن برای دسترسی به این مراکز استفاده نمایند. 900 متر فاصله اولین ایستگاه مترو با این هتل 3 ستاره می باشد که حمل و نقل تا آن جا به صورت رایگان توسط هتل انجام می گردد. هتل های Pinnacle Lumpinee Park ، Pantip Suites و Salathal Daily Mansion از جمله هتل هایی هستند که در جوار هتل ایبیس قرار دارند. فرودگاه در فاصله 30 کیلومتری و مرکز شهر در فاصله 4 کیلومتری آن می باشند.

هتل ایبیس ساتورن بانکوک (ibis Sathorn)

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

اتاق های استاندارد با تخت دو نفره ، اتاق های استاندارد با تخت یک نفره و اتاق ویژه معلولین انواع مختلف دویست و سیزده اتاق هتل را تشکیل می دهند. کف اتاق ها چوبی است و از رنگ های روشن برای دکوراسیون اتاق ها استفاده شده است. اتاق هایی مدرن و شیک و با نور مناسب که امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان ، یخچال ، تلویزیون ، میز کار ، تلفن ، صندوق امانات ، حمام و امکانات مورد احتیاج آن ، سشوار ، چای ساز و قهوه ساز را به مهمانان ارائه می دهند. اتاق ها از تهویه مطبوعی برخوردار می باشند. با توجه به تسهیلات رفاهی مناسب، این هتل یکی از مالی ترین هتل های بانکوک می باشد.

استخر ، آبگرم ، گشت شهری ، خدمات تور ، مرکز تجاری ، اتو شویی ، لاندری ، خدمات ارز ، راهنمای تور ، سالن مهمانی ، اتاق جلسات و پارکینگ رایگان از خدماتی می باشند که هتل برای رفاه و اقامتی خوش به مهمانان خود ارائه می دهد.

کافه ای برای سرو نوشیدنی ، اسنک و فست فود و رستوران Itsallabout Taste با سرو بیش از بیست نوع غذای محلی به ارائه خدمت می پردازند.

اگر بچه ها زیر 12 سال از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایند ملزم به پرداخت هزینه نمی باشند. استفاده از تخت اضافی که در همه اتاق ها می باشد و یا تخت کودک نه تنها مستلزم پرداخت هزینه اضافی است بلکه باید با مسئولین از قبل هماهنگ گردد.

منبع: ای تایلند
انتشار: 3 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 304

به "هتل ایبیس ساتورن بانکوک (ibis Sathorn)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ایبیس ساتورن بانکوک (ibis Sathorn)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید