وقوع انفجار در حماه سوریه، کشته شدن 3 غیر نظامی

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سانا، یک انفجار امروز آدینه در استان حماه به وقوع پیوست. رسانه های خبری اعلام کردند که انفجار مذکور در محور شرقی استان حماه به وقوع پیوسته است.

وقوع انفجار در حماه سوریه، کشته شدن 3 غیر نظامی

بر اساس این گزارش، خبرگزاری سانا گفت که این حادثه در شهر سلمیه اتفاق افتاده و ناشی از انفجار یک مینِ کار گذاشته شده توسط تروریست های تکفیری بوده است. به دنبال این انفجار 3 غیرنظامی سوری کشته شدند.

حادثه مذکور در حالی است که ایالات متحده آمریکا شامگاه پنجشنبه در اقدامی تجاوزکارانه خاک سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد. مقامات روسیه امروز آدینه حمله هوایی روز گذشته آمریکا به سوریه را محکوم کردند.

ولادیمیر جباروف معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین الملل این اقدام آمریکا را غیرقانونی توصیف کرد و گفت: این کاملاً غیرقانونی است؛ چرا که صحبت از حمله به کشوری مستقل در میان است.

به گفته معاون اول کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین الملل، سوریه از هر لحاظی حق دارد آنالیز این حادثه در شورای امنیت سازمان ملل را درخواست کند؛ زیرا این رویداد خطرناک بوده و می تواند به تشدید شرایط در منطقه منجر گردد.

وی در این خصوص تأکید کرد: امکان دارد سوریه با مراجعه به شورای امنیت خواهان آنالیز موضوع در نشستی فوق العاده گردد و برای انجام این کار از حق کامل برخوردار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1559

به "وقوع انفجار در حماه سوریه، کشته شدن 3 غیر نظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع انفجار در حماه سوریه، کشته شدن 3 غیر نظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید