پاسخ جالب وین رونی به حسود خطاب شدنش از سوی رونالدو

به گزارش لیتن، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس به هم تیمی سابقش در منچستریونایتد که او را حسود توصیف نموده بود جوابی هوشمندانه داد که احتمالاً به مذاق این بازیکن پرتغالی خوش نیامده است.

پاسخ جالب وین رونی به حسود خطاب شدنش از سوی رونالدو

به گزارش خبرنگاران، وین رونی سرمربی تیم فوتبال دربی کانتی انگلیس به پیغام اخیر کریستیانو رونالدو در اینستاگرام که در آن او را بیش از مقدار حسود توصیف نموده بود، پاسخ داد.

داستان از جایی آغاز شد که وین رونی به عنوان کارشناس میهمان در برنامه تلویزیونی فوتبال دوشنبه شب انگلیس، تأثیر رونالدو بر عملکرد منچستریونایتد در دومین دوره حضورش در این تیم را زیر سؤال برد و گفت که آمارهای هم تیمی سابقش در این تیم انتظارات را برآورده ننموده است.

رونی در آن برنامه به جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول و دیو جونز مجری شبکه اسکای اسپورتس گفت: رونالدو همواره تهدیدی مقابل دروازه رقباست، اما من فکر می کنم که منچستریونایتد باید به فکر سایر بخش های تیمش باشد و به بازیکنانی احتیاج دارد که جوانتر و باانگیزه تر باشند.

رونالدو 37 ساله خیلی هم با یک پست اینستاگرامی نظر رونی را زیر سؤال برد و آن را به حسادت کاپیتان سابق شیاطین سرخ به او ربط داد. با توجه به این پست رونالدو انتظار می رفت که دوباره از رونی درباره رونالدو سؤال پرسیده گردد و این اتفاق در جریان نشست خبری شب گذشته (پنجشنبه) او پیش از بازی تیمش برابر سوانزی رخ داد. رونی به جای نشان دادن واکنشی تند و عصبانیت خیلی هوشمندانه به کاپیتان تیم ملی پرتغال پاسخ داد.

رونی گفت: خب راستش من صبح امروز دیدم که او چه پیغامی گذاشته است. احتمالاً در دنیای فوتبال بازیکنی نیست که به رونالدو حسادت نکند. دوران بازیگری که او داشته، جام هایی که برده است، پولی که در می آورد و سیکس پک و بدن عضلانی که او دارد باعث می گردد خیلی ها به او حسادت نمایند. به همین علت فکر می کنم که به جز لیونل مسی، سایر بازیکنان به رونالدو حسادت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2130

به "پاسخ جالب وین رونی به حسود خطاب شدنش از سوی رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ جالب وین رونی به حسود خطاب شدنش از سوی رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید