پراندلی خطاب به بازیکنان ایتالیا: در پارک قدم نمی زنید!

به گزارش لیتن، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال ایتالیا در آستانه بازی با چک به بازیکنانش هشدار داد.

پراندلی خطاب به بازیکنان ایتالیا: در پارک قدم نمی زنید!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل شب گذشته (آدینه) ایتالیا پیروز شد با تک گل دقیقه 38 آلبرتو جیلاردینو بر بلغارستان غلبه کند تا در آستانه صعود به جام جهانی 2014 برزیل قرار بگیرد.

چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از اتمام این بازی به شبکه تلویزیونی رای اسپورت گفت: شرایط بدنی تیم ما در حد مطلوبی نیست و همین موضوع کار را برای مان کمی سخت کرد. در این بازی سه بازیکن مان مصدوم شدند و مجبور شدیم سه تعویض اجباری داشته باشیم که همین کار را برایمان پیچیده کرد. بوفون در این بازی با عملکرد فوق العاده اش ما را نجات داد. با توجه به شرایطی که داشتیم خوشحالم که این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی اضافه نمود: بازیکنان ما در این بازی کاری بیشتر از آن چیزی که از دستشان بر می آمد، انجام دادند. در حالی که در این بازی به خوبی سازمان یافته بودیم توپ و میدان را هم به خوبی به گردش در آوردیم. بلغارستان در خاتمه بازی چون چیزی برای از دست دادن نداشت به ما فشار آورد و این موضوع قابل پیش بینی بود.

آتزوری در حال حاضر با 17 امتیاز صدرنشین گروه B منطقه اروپا است و اگر در بازی سه شنبه شب در استادیوم یوونتوس شهر تورین بر جمهوری چک غلبه کند شاگردان پراندلی جواز حضور در مرحله خاتمهی جام جهانی 2014 برزیل را به دست خواهند آورد.

سرمربی 56 ساله ایتالیا توضیح داد: کوشش می کنیم تمامی بازیکنان مان را از لحاظ بدنی به بازی با جمهوری چک برسانیم. به طور حتم این تیم مقابل ما چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت پس از حالا به بازیکنانم هشدار می دهم نباید مقابل این تیم فکر نمایند که در پارک قدم می زنند. باید مقابل چک با تمام قدرت بازی و کار را در تورین تمام کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 320

به "پراندلی خطاب به بازیکنان ایتالیا: در پارک قدم نمی زنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پراندلی خطاب به بازیکنان ایتالیا: در پارک قدم نمی زنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید