پرسپولیسی ها در دیدار با ماشین سازی، کاپ سوپرجام را می خواهند

به گزارش لیتن، مسئولان تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار هستند تا در دیدار با ماشین سازی، کاپ سوپرجام ایران را دریافت کنند.

پرسپولیسی ها در دیدار با ماشین سازی، کاپ سوپرجام را می خواهند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای دربی 90 پایتخت، ساعتی پیش اعلام شد که در بخشی از این بیانیه آمده است.

تماشاگران منتسب به تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل توهین به تیم مقابل و فحاشی نسبت به داور مسابقه و پرتاب نارنجک پس از به ثمر رسیدن گل و پرتاب اشیاء و صندلی شکسته به سمت تماشاگران رقیب و ورود تماشاگر به داخل زمین و به سبب شرکت در نزاع دسته جمعی بازیکنان تیم پرسپولیس با تیم حریف که منشاء آن نیز خود بازیکن پرسپولیس بوده جمعاً به مبلغ 700 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می کند. (وفق مواد 86 و 56 مقررات انضباطی) لازم به ذکر است در راستای بند 5 ماده 107 از مقررات انضباطی به علت یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران پرسپولیس از بازی فصل گذشته این تیم مقابل سپاهان این یک جلسه محرومیت نیز در بازی بعدی این تیم در لیگ برتر از بازی های خانگی به اجرا درخواهد آمد. (این بخش از رأی در مورد جزای نقدی قابل تجدیدنظر در کمیته محترم استیناف می باشد.)

این اتفاق درحالی رخ داد که قرار بود کاپ سوپر جام در دیدار پرسپولیس و پیکان به سرخپوشان داده شود، اما با توجه به محرومیت هواداران این تیم، قرار است مدیران پرسپولیس با سازمان مذاکره کنند تا کاپ سوپرجام را 9 آبان در دیدار با ماشین سازی دریافت کنند.

پرسپولیس در هفته هشتم میهمان شاهین شهرداری بوشهر است و سپس در تهران با ماشین سازی دیدار می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 525

به "پرسپولیسی ها در دیدار با ماشین سازی، کاپ سوپرجام را می خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها در دیدار با ماشین سازی، کاپ سوپرجام را می خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید