پیروزی پرگل منچسترسیتی در خانه برنلی

به گزارش لیتن، منچسترسیتی در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر، در خانه برنلی به پیروزی 4-1 رسید و به رتبه دوم جدول برگشت.

پیروزی پرگل منچسترسیتی در خانه برنلی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان پپ گواردیولا که چند روز قبل مقابل نیوکاسل متوقف شده بودند، در ملاقات امشب مقابل برنلی کار سختی نداشتند و در نهایت به یک پیروزی پرگل رسیدند.

منچسترسیتی بازی را بهتر شروع کرد و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بود؛ هرچند نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد نمایند. بازی با همین فرایند ادامه پیدا کرد تا اینکه خاتمه در دقیقه 24 سیتی به گل رسید.

روی یک ضدحمله سریع از بازیکنان سیتی بود که توپ با پاس داوید سیلوا، در سمت راست محوطه جریمه برنلی به گابریل ژسوس رسید و او هم با یک ضربه فنی تماشایی، دروازه حریف را باز کرد.

حملات سیتی بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 32، چیزی نمانده بود که روی ارسال دیدنی کوین دی بروین، استرلینگ اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش خوب نیک پوپ، دروازه برنلی را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 42، تیم میزبان می توانست به گل دوم برسد ولی ضربه والی مک نیل را اوتامندی بلوکه کرد تا دروازه سیتی بسته بماند. در دقایق خاتمهی نیمه اول، سیتی هم یک موقعیت دیگر را از دست داد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به خاتمه رسید.

نیمه دوم نیز با حملات سیتی شروع شد و این تیم در دقیقه 50 به گل دوم رسید. روی یک حرکت تیمی بود که برناردو سیلوا با یک ارسال دقیق، گابریل ژسوس را مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه محکم، توپ را به طاق دروازه برنلی چسباند.

شان دایش، سرمربی برنلی، با دو تعویض همزمان کوشش کرد جریان بازی را به سود تیمش تغییر بدهد اما باز هم این بازیکنان سیتی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در نهایت در دقیقه 68 به گل سوم رسیدند.

در یک رفت و برگشت بود که توپ پشت محوطه جریمه به رودری رسید و او هم با یک شوت دیدنی و غیرقابل مهار، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

بعد از زدن این گل باز هم این سیتی بود که تیم برتر میدان بود و بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه 87، توسط ریاض محرز به گل چهارم دست پیدا کردند. محرز که با پاس برناردو سیلوا پشت محوطه جریمه برنلی صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با شوتی دقیق توپ را به گوشه دروازه پوپ فرستاد.

سه دقیقه بعد برنلی خاتمه توانست قفل دروازه سیتی را بشکند و یکی از گل های خورده را جبران کند. روی یک حمله همه جانبه بود که پاس در عرض هندریک به بردی رسید و او هم پیش از رسیدن ادرسون، کار را تمام کرد.

اما این گل از سنگینی شکست برنلی کم نکرد و در نهایت سیتی با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 669

به "پیروزی پرگل منچسترسیتی در خانه برنلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل منچسترسیتی در خانه برنلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید