آفیس 2024 در دسترس کاربران مک و IOS نهاده شد!

به گزارش لیتن، نسخه پایه آفیس 2024 با قیمت 150 دلار به فروش می رسد و بهبودها و قابلیت های جدیدی برای ورد، پاورپوینت و سایر نرم افزارهای مجموعه به ارمغان می آورد.

آفیس 2024 در دسترس کاربران مک و IOS نهاده شد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران و براساس گزارش زومیت، مایکروسافت این هفته نسخه نوی از آفیس را برای کاربرانی که تمایلی به پرداخت هزینه اشتراک Microsoft 365 ندارند منتشر کرد. این نسخه مستقل با نام Office 2024 برای کاربران خانگی و کسب وکارهای کوچک دردسترس قرار گرفته است و شامل نسخه های به روزرسانی شده از ورد، اکسل، پاورپوینت، وان نوت و اوت لوک برای هر دو سیستم عامل مک و ویندوز می گردد.

آفیس 2024 مجموعه ای از به روزرسانی هایی که مایکروسافت طی چند سال گذشته برای مشترکین Microsoft 365 ارائه نموده را در خود جا داده است. نوترین نسخه مستقل آفیس پیش از این در سال 2021 منتشر شد و این آپدیت اخیر شامل بهبودهایی در هسته برنامه ها، تغییرات رابط کاربری و موارد دیگر است.

آفیس 2024 با تم پیش فرض نوی بر اساس زبان طراحی مدرن Fluent مایکروسافت ارائه می گردد که با تغییرات بصری ویندوز 11 نیز مطابقت دارد. غول فناوری اهل ردموند در این به روزرسانی بر ارائه قابلیت های نو برای یاری به کاربران آفیس برای یافتن مسائل احتمالی دسترسی به اسناد، اسلایدها، فایل های اکسل و ایمیل ها تمرکز نموده است.

مهم ترین تغییرات آفیس 2024 را می توان در اکسل، پاورپوینت و اوت لوک مشاهده کرد. مایکروسافت در اکسل توابع نوی را برای استفاده از متن و آرایه ها اضافه نموده و تابع نو IMAGE نیز برای دریافت تصاویر از وب درنظر گرفته شده است. اکسل 2024 بعلاوه می تواند از آرایه های دینامیک در نمودارهایی که به صورت اتوماتیک به روزرسانی می شوند بهره ببرد. مایکروسافت ادعا می نماید که سرعت و پایداری کلی این نرم افزار نیز بهبود یافته است.

مایکروسافت قابلیت Cameo را به پاورپوینت اضافه نموده است که امکان افزودن نمای زنده دوربین به اسلایدها را فراهم می نماید. پاورپوینت بعلاوه از قابلیت ضبط استودیویی نوی بهره می برد که امکاناتی مثل ضبط صدا، انیمیشن، انتقال و جوهر دیجیتال را ارائه می دهد. علاوه بر این، می توانید به فایل های ویدئویی و صوتی موجود در اسلایدها زیرنویس اضافه کنید.

مایکروسافت می گوید، بهبودهایی را در قابلیت جستجوی اوت لوک 2024 اعمال نموده است تا کاربران نتایج مرتبط تری را برای پیغام ها، پیوست ها، مخاطبین و یادداشت های تقویم دریافت نمایند. کاربران مک می توانند ژست حرکتی کشیدن انگشت به چپ و راست را در اوت لوک شخصی سازی نمایند.

اکنون می توانید در ورد، اکسل و پاورپوینت، به راحتی تصویری را از دستگاه اندرویدی وارد کنید و مایکروسافت پشتیبانی از نسخه 1.4 فرمت OpenDocument (ODF) را نیز اضافه نموده است. علاوه بر این ورد و پاورپوینت امکان لایک کردن و واکنش به نظرات موجود در اسناد را ارائه می دهند.

کاربران ورد 2024 قادر خواهند بود درصورت خرابی کامپیوتر شخصی، اسناد خود را بازیابی نمایند. ورد به طور اتوماتیک تمام اسنادی را که قبل از خرابی کامپیوتر شخصی، قطع برق یا بسته شدن غیرمنتظره این نرم افزار باز بوده اند به کاربر نشان دهد. کاربران وان نوت 2024 نیز می توانند از ابزارهای نو برای ترسیم اشکال و نوشتن متن استفاده نمایند.

آفیس 2024 به مایکروسافت اکانت و اتصال به اینترنت احتیاج دارد. اما درصورتی که مشابه آفیس 2021 باشد فقط برای نصب، فعال سازی و دریافت به روزرسانی های امنیتی به اینترنت احتیاج خواهید داشت. آفیس 2024 روی ویندوز 10 و 11 و بعلاوه روی سه نسخه اخیر macOS اجرا می گردد.

آفیس 2024 در دو نسخه ارائه خواهد شد. نسخه Office Home 2024 با قیمت 150 دلار که شامل ورد، اکسل، پاورپوینت و وان نوت برای کامپیوترهای ویندوزی یا مک می گردد. اگر به اوت لوک احتیاج دارید، باید نسخه Office Home and Business 2024 را با قیمت 250 دلار بخرید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مهر 1403 بروزرسانی: 11 مهر 1403 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2382

به "آفیس 2024 در دسترس کاربران مک و IOS نهاده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آفیس 2024 در دسترس کاربران مک و IOS نهاده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید