تور ایتالیا: پیولی: میلان رؤیاهای بزرگی در سر دارد، زلاتان؟ او هرگز پیر نمی گردد

به گزارش لیتن، سرمربی تیم فوتبال میلان پیروزی را حق مردانش در بازی خانگی برابر لاتزیو دانست.

تور ایتالیا: پیولی: میلان رؤیاهای بزرگی در سر دارد، زلاتان؟ او هرگز پیر نمی گردد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان پس از پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش برابر لاتزیو در سن سیرو در هفته سوم سری A گفت: این بازی نشان داد که میلان علاوه بر کسب نتیجه می تواند خوب بازی کند و بازیکنانش باید باور داشته باشند که پتانسیل انجام کارهای عظیم را دارند. امروز ما بازی باکیفیت تری را نسبت به حریف ارائه کردیم، پس پیروزی حق مان بود.

پیولی درباره دو گلزن تیمش، رافائل لیائو و زلاتان ابراهیموویچ 39 ساله که اولین بازی اش در فصل تازه را هم به اسم بازیکن تعویضی انجام داد، گفت: لیائو با کارهایی که تا الان انجام داده نشان داده چه بازیکن قدرتمندی است. او فقط 22 ساله سن دارد، اما به نظر من بازیکنی است که می تواند گره از کار میلان باز کند. او می تواند در محوطه جریمه رقبا حتی تأثیرگذارتر هم باشد. زلاتان؟ او چهار ماه بازی نکرده بود و به همین علت خوشحالم که چنین بازگشتی داشت و نشان داد که آماده است. این چند دقیقه حضورش در میدان به او برای بازی های بعدی یاری می نماید. به نظر من که زلاتان هرگز پیر نمی گردد. پشت استعداد محرز او برای فوتبال بازی کردن، یک اشتیاق عظیم و یک عطش درونی هم هست که تفاوتش با سایر بازیکنان را معین می نماید. با داشتن چنین ویژگی هایی شما گذر عمر را احساس نمی کنید.

دو بازی بعدی میلان، بازی هایی سخت هستند. این تیم چهارشنبه به انگلیس می رود تا در هفته اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میهمان لیورپول باشد و چهار روز بعد به تورین سفر می نماید تا در هفته چهارم سری A در خانه یوونتوس بازی کند.

با این حال پیولی نگران نیست. وی تأکید کرد: ما هنوز هم رؤیاهای عظیمی داریم و عظیم هم خواهند ماند. رؤیاپردازی اما برای شب است و فقط زمانی رؤیاهای تان محقق می شوند که روزها حسابی کار کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1846

به "تور ایتالیا: پیولی: میلان رؤیاهای بزرگی در سر دارد، زلاتان؟ او هرگز پیر نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: پیولی: میلان رؤیاهای بزرگی در سر دارد، زلاتان؟ او هرگز پیر نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید