تور یونان ارزان: چرا باید یک بار هم که شده به یونان سفر کرد

به گزارش لیتن، یونان کشوری بسیار زیبا و مهد تمدن و دموکراسی است. دلایل زیادی برای سفر به این کشور وجود دارد؛ از بناهای تاریخی و قدیمی گرفته تا منظره ها طبیعی شگفت انگیز. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا بدانید چرا باید یک بار هم که شده به یونان سفر کنید. خرید مقرون به صرفه خرید بلیط هواپیما

تور یونان ارزان: چرا باید یک بار هم که شده به یونان سفر کرد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

شاهکارهایی از دوران باستان

اگر تا به حال به یونان سفر نکرده اید، باید حتما این کار را در برنامه های خود قرار دهید. چه به تاریخ علاقه زیادی داشته باشید چه به منظره ها طبیعی، یونان منزلگاه بعضی از شگفت انگیزترین مکان هایی است که در لیست میراث دنیای یونسکو قرار گرفته اند. در سفر به یونان باید حتما از آکروپولیس در آتن و موزه های جالب و شگفت انگیزش تماشا کنید، به دلفی که یکی از پر اهمیت ترین مکان های باستان شناسی در یونان است سر بزنید یا از موزه دلوس بازدید کنید. بناهای باشکوه سالونیک که با سبک بیزانس ساخته شده اند، قصر تاریخی و افسانه ای کنوسوس و شهر تاریخی رودس از برترین آثار تاریخی یونان هستند که پیشنهاد می گردد در سفر به یونان حتما از آن ها بازدید کنید.

غذاها و نوشیدنی های خوشمزه

یونان دارای انواع متنوعی از خوشمزه ترین غذاها و نوشیدنی های دنیا است که در تمام دنیا معروفیت زیادی دارند. در جزیره های یونان یا دهکده های کوهستانی این کشور می توانید غذاهای محلی و لذیذی را امتحان کنید. صرف غذاهای دریایی و غذاهایی که با سبزیجات فصلی تهیه شده و با روغن زیتون یونانی طبخ می شوند باعث می شوند سفرتان لذت بخش تر گردد.

منظره ها طبیعی شگفت انگیز

کوه های ناهموار، آب های زلال و نیلگون، دره های سرسبز، دریاچه های آرام و جنگل های سبز و شاداب و سواحل زیبای یونان از جمله جاذبه های طبیعی این کشور هستند. با سفر به یونان می توانید با سبک زندگی مردم این کشور و شگفتی های یک تمدن بیشتر آشنا شوید. طبیعت و زیبایی یونان شما را ناامید نخواهد کرد. خرید بلیط هواپیما آتن

شب های پر انرژی

چه از نظر سنی جوان باشید چه در قلب تان جوانی را حس کنید، سفر به یونان می تواند یکی از برترین روزهای زندگی تان باشد. در جزایری مانند میکونوس، ایوس یا زاکینتوس و شهرهای بزرگی مانند آتن و سالونیکی بعضی از پر انرژی ترین شب های یونان را می توانید تجربه کنید.

لذت بردن از سواحل زیبای یونان

سواحل زیبای یونان و آب های نیلگون و زلال آن هر گردشگری را به این کشور جذب می نماید. از سواحل ماسه ای گرفته تا سواحلی پر از سنگ و ریگ، پناهگاه های ساحلی و خلیج های آرام و ساکت ازجمله زیبایی هایی هستند که می توانید در سواحل زیبای یونان بیابید. به علاوه این سواحل برترین مکان ها برای جذب ویتامین D و لذت بردن از نور خورشید هستند.

مردم یونان

مردم یونان از میهمان نوازترین مردم دنیا هستند؛ چه به زبان انگلیسی و یونانی مسلط باشید چه نه، این مردم برترین و محبت آمیز ترین رفتار را با گردشگران خواهند داشت. سفر به شگفت انگیز ترین کشور اروپا

قدم زدن زیر نور آفتاب

جالب است بدانید که یونان به داشتن تابستان های عالی معروفیت دارد. البته یونان در هر فصل زیبایی های خاص خودش را دارد و در هر فصل می توان سفری خوب به این کشور داشت. می توانید در فصل بهار به یونان سفر کنید یا آن را به عنوان مقصد زمستانه انتخاب کنید. سفر به یونان در فصل تابستان هم ایده خیلی خوبی است زیرا می توانید از آفتاب گرم و قدم زدن در این گرمای مطبوع لذت ببرید.

تفریح های هیجان انگیز

به علت تنوع زیادی که در منظره ها طبیعی یونان وجود دارد، فعالیت های زیادی وجود دارد که می توانید با انجام دادن آن ها سفری پر هیجان داشته باشید. موج سواری در تینوس، صخره نوردی در متئورا، پرش در زاکینتوس یا غواصی در سواحل زیبای یونان ازجمله فعالیت هایی هستند که هیجان تازه ای به سفر شما می بخشند.

متئورا

این مکان باستانی یکی از زیباترین مکان های تماشای در اروپا محسوب می گردد. بازدید از صومعه هایی که بر بالای یک صخره مرتفع قرار گرفته اند، یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

آرامش روستایی

زیبایی یونان تنها در جاذبه های شهری نیست بله زندگی روستایی در یونان هنوز ساده و دلچسب به جای مانده است. گاهی اوقات زوج های جوان از شهر به روستا می فرایند تا زندگی آرام و ساکت روستاها را تجربه نمایند. سبک زندگی ساده و آرام در این روستا با پیشرفت زندگی شهری هنوز از یادها نرفته است. اگر در پی مکانی آرام برای استراحت و دوری از هیاهوی شهر می شد، می توانید در جزایر و خارج از شهرها به روستاهای یونان بروید و ساعاتی را در آرامش روستایی سپری کنید.

فستیوال ها و رویدادهای فرهنگی

بیشتر فستیوال های یونان در فصل تابستان برگزار می شوند اما در دیگر فصول سال هم می توانید شاهد برگزاری رویدادهای زیادی از فستیوال های مذهبی گرفته تا مدرن باشید. به علاوه، فرهنگ یونان با دارا بودن سنت ها، پایکوبی ها و لباس های سنتی زیبا برای گردشگران بسیار جالب خواهد بود.

هزینه های پایین سفر به یونان

مهم نیست قصد داشته باشید یک سفر مقرون به صرفه یا یک سفر لوکس را تجربه کنید؛ با سفر به یونان می توانید هر چقدر دوست دارید برای سفرتان هزینه کنید. زندگی در یونان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی کم هزینه تر است و مردم محلی و گردشگران می توانند از همه امکانات تفریحی و تفریح با پرداخت هزینه ای کم استفاده نمایند.

گردشگری خلاقانه

بحران مالی باعث شد کشور یونان تورهای گردشگری متنوع و خلاقانه ای برای گردشگران ترتیب دهد. اگر به عکاسی، هنرهای خیابانی، تاریخ باستان یا هر زمینه دیگری علاقه دارید، یا از گردش خسته شده اید و نمی خواهید اقامتگاه خود را ترک کنید، می توانید به راحتی تورهای سرگرم نماینده ای در یونان پیدا کنید که هم در ارتباط با علایق شما باشد هم اوقات خوب و سرگرم نماینده ای در این کشور برای تان رقم بزند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1941

به "تور یونان ارزان: چرا باید یک بار هم که شده به یونان سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: چرا باید یک بار هم که شده به یونان سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید