کشتی گیران نوجوان احتیاج به جسارت دارند، 10 روز آینده اردو می زنیم

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، مجید ترکان بابیان اینکه میزبانی مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان کشور راضی کننده بود گفت: مسئولان هیأت کشتی آذربایجان غربی در زمان کوتاهی که داشتند و با توجه به تغییر میزبان از مشهد به ارومیه، خیلی کوشش کردند تا مسابقات را به نحو احسن برگزار گردد.

کشتی گیران نوجوان احتیاج به جسارت دارند، 10 روز آینده اردو می زنیم

وی در مورد سطح کیفی مسابقات گفت: سطح کیفی مسابقات خیلی خوب بود. چون شرایط کرونایی را در سال های گذشته داشتیم تأثیر مشهودی روی کشتی گیران داشت، اما آنها سعی کردند با برترین شرایط بدنی به مسابقات بیایند. مربیان سازنده هم زحمات زیادی کشیدند و توانستند این سرمایه های ملی را به مسابقات برسانند.

ترکان در مورد سطح فنی مسابقات افزود: انتظار جسارت بیشتری از این نوجوانان را داشتم، البته به علت شرایط کرونایی حق داشتند از لحاظ فنی مقداری ضعیف باشند. باید بیشتر کار کنیم چون کشتی ایران را به واسطه اجرای فنون زیبا می شناسند نه بدنسازی مناسب و ما نیز باید به سمت این مهم حرکت کنیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در انتها گفت: در این مسابقات نفرات واقعی را انتخاب کردیم، حتی بین نفرات سوم مشترک دوباره مسابقه برگزار کردیم. امروز با مدیر تیم های ملی نشست داشتیم و طی 10 روز آینده اولین اردوی آماده سازی خود را شروع خواهیم کرد و نفرات اول تا سوم حتماً به این اردو دعوت می شوند، ضمن اینکه تعدادی از کشتی گیران مستعد را هم شناسایی نموده ایم که به اردو دعوت خواهند شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2106

به "کشتی گیران نوجوان احتیاج به جسارت دارند، 10 روز آینده اردو می زنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیران نوجوان احتیاج به جسارت دارند، 10 روز آینده اردو می زنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید