کشف ناشناخته های شهر با نسخه جدید گوگل مپ

به گزارش لیتن، گوگل در آخرین نسخه ارائه شده برای اپلیکیشن گوگل مپ جستجو در محله های مختلف شهر را ساده تر نموده است و به کاربر یاری می نماید شهر خود را بهتر بشناسد.

کشف ناشناخته های شهر با نسخه جدید گوگل مپ

به گزارش خبرنگار ، در طول سال های آغاز کار گوگل مپ این سرویس به ابزاری مهم و کاربردی برای همه کاربران تبدیل شده است به طوری که همه روزه میلیون ها کاربر در سراسر دنیا از Google Map برای پیدا کردن راستا خود و یا رفتن به مکان های جدید به وسیله آن استفاده می نمایند.

چطور از گوگل مپ برای نشان دادن موقعیت مکانی خود استفاده کنیم؟ +آموزش تصویری

یک از جذاب ترین ویژگی های گوگل مپ برای هر کاربر، توانایی کشف محل هایی جدید از روی نقشه است. اکتشاف ساده مکان های ناشناخته شهر و حتی کشور، ویژگی است که گوگل آن را در نسخه جدید Google Map گنجانده است. در گوگل مپ جدید کاربر پس از اشاره به گزینه Explore ناگهان با تعداد زیادی علامت بر روی نقشه در حوالی خود روبرو می گردد. این علامت ها مکان هایی مانند رستوران ها، کافه ها و مکان های گردشگری را نشان می دهد. در صورت ضربه زدن بر روی هر کدام از این علامت ها، فاصله کاربر تا موقعیت مکانی تعیین شده روی نقشه و راه های دسترسی به آن نمایان می گردد.

نمایش محل هایی که می تواند برای کاربر دیدنی و جذاب باشد در نسخه جدید Google Map به شدت افزایش یافته است و در واقع محل هایی را که شاید کاربر ده ها مرتبه از کنار آن ها بدون اعتنا رد شده باشد، مورد توجه قرار می دهد تا کاربر از آن مکان ها دیدن کند. تعداد دسته بندی اماکن مختلف نیز در گوگل مپ جدید افزایش یافته است. پارک ها، هتل ها و رویدادها از جمله دسته بندی هایی است که به صورت اختصاصی به دسته بندی ها اضافه شده است.

تعدادی از کاربران عقیده دارند ویژگی های گوگل مپ جدید نوعی آشتی با شهر را ایجاد نموده و زیبایی هایی را که کمتر مورد توجه شهروندان است، یادآوری می نماید. نسخه جدید سرویس نقشه گوگل از سوی پلیس مورد محافظت و امنیت سایبری قرار گرفته و گوگل به همه کاربران اطمینان داده است که از بروز هرگونه مسئله ای خودداری می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 252

به "کشف ناشناخته های شهر با نسخه جدید گوگل مپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف ناشناخته های شهر با نسخه جدید گوگل مپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید