گلایه رانندگان تاکسی از تاخیر در تحویل خودرو و کمبود آب در شهر رحیم آباد

به گزارش لیتن، مهم ترین پیغام های رسیده به وسیله شبکه های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ 29 مرداد ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

گلایه رانندگان تاکسی از تاخیر در تحویل خودرو و کمبود آب در شهر رحیم آباد

شما مخاطبان عزیز، به وسیله شبکه های اجتماعی برای خبرنگاران، با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیغام های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال نموده اید.

حقوق بازنشستگان در این اواخر افزایش یافته است خواهش میکنم پیگیری کنید حقوق مستمری کمیته امداد نیز افزایش پیدا کند ما با مسائل بسیاری روبرو هستیم.

سلام وقت بخیر بنده دانشجوی پیغام نور از شهرستان کوار هستم. دانشگاه ما به علت نبود مکان دارن در آستانه تعطیلی است و می خواهند به شهر شیراز انتقال دهند. شهرستان کوار با داشتن روستا های زیاد اطراف و جمعیت زیاد و سخت بودن رفت و آمد به شهر های اطراف برای تحصیل وبه فکر نبودن مسئولین قرار است این امتیاز فرهنگی از شهرستان حذف گردد.. ممنون می شوم پیگیری کنید.

سلام شما از زمان تحویل تاکسی سمند ثبت نام 1400خبر دارید که چه زمانی قرار است به ما تحویل دهند؟ قسط سوم آن را پرداخت کردیم، اما هنوز به ما تحویل ندادند.

متاسفانه برق بیمارستان گلستان چندین ساعت با اختلال وقطعی روبرو شد. خواهش می کنم پیگیری کنید.

با سلام. مردم شهر رحیم آباد رودسر با مشکل کمبود آب روبرو هستند. در بیشتر ساعات در این گرمای تابستان آب یا قطع است یا فشار کمی دارد. لطفا آنالیز کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری اینجا کلیک کنید

خبرنگاران شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2179

به "گلایه رانندگان تاکسی از تاخیر در تحویل خودرو و کمبود آب در شهر رحیم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه رانندگان تاکسی از تاخیر در تحویل خودرو و کمبود آب در شهر رحیم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید