3.8 میلیون مسافر - شب در نوشهر اقامت کردند

به گزارش لیتن، مهدی اسحقی در حاشیه بازدید خبرنگاران نوشهری از موزه ها و جاذبه های گردشگری شهرستان، در مصاحبه با خبرنگاران، ظرفیت اقامتی شهرستان شامل، تأسیسات گردشگری، هتل ها، متل ها، زائرسرا، مدارس و غیره را 90 هزار نفر - شب مسافر بیان نمود و گفت: از اول عید تا خاتمه شهریور بیش از سه میلیون و 868 هزار نفر مسافر - شب در شهرستان اقامت نموده اند.

3.8 میلیون مسافر - شب در نوشهر اقامت کردند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور قیمت پایین کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با اشاره به وجود دو موزه شامل موزه مردم شناسی کشکسرا و کندلوس به برنامه های روز جهانی گردشگری در شهرستان اشاره و اضافه نمود: نواختن زنگ گردشگری در مدارس، تخفیف 20 درصدی تأسیسات گردشگری، بازدید از موزه مردم شناسی کشکسرا، استقبال از مسافران و گردشگران با حضور بخشدار مرکزی و مسئولان شهرستان ازجمله برنامه ها بوده است.

اسحقی، شناساندن صنعت گردشگری و قابلیت های گردشگری را هدف برنامه های روز جهانی گردشگری بیان نمود و گفت: ملاقات با خانواده شهدا، همکاری با کانون پرورش فکری و برگزاری مسابقه نقاشی، اجرای نمایش عروسکی و مسابقه معرفی جاذبه های شهرستانی به مناسبت روز جهانی گردشگری، برپایی کارگاه آموزشی برای کارمندان توسط موسسه آموزشی، اجرای تور یک روزه نوشهر گردشگری با همکاری انجمن دفاتر خدمات مسافرتی نوشهر از دیگر برنامه ها بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان نوشهر با تقدیر از حمایت های مدیرکل میراث فرهنگی استان به گردشگرپذیربودن شهرستان اشاره و اضافه نمود: برای توسعه گردشگری نیازمند سرمایه گذاری در حوزه زیرساخت ها هستیم.

وی با اشاره به پتانسیل های گردشگری شهرستان گفت: برنامه محوری سرلوحه فعالیت میراث فرهنگی در شهرستان قرارگرفته است.

بازدید از موزه مردم شناسی کشکسرا و جاذبه های گردشگری سی سنگان نوشهر از برنامه های نوشهرگردی خبرنگاران منطقه بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 793

به "3.8 میلیون مسافر - شب در نوشهر اقامت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3.8 میلیون مسافر - شب در نوشهر اقامت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید