7 کاری که قبل از سفر خارجی باید انجام دهید

به گزارش لیتن، 7 کاری که قبل از سفر خارجی باید انجام دهید

فکر سفر به کشوری دیگر شاید کمی ترسناک به نظر برسد. اینکه در سفر به کشوری دیگر کارهایی برای انجام دادن دارید امری اجتناب ناپذیر است. اما به خاطر داشته باشید، شما اولین نفری نیستید که چنین تجربه ای در زندگی خود خواهد داشت. بنابراین اگر قصد دارید به زودی به کشوری دیگر سفر کنید، از کسانی که قبلا چنین تجربه ای داشته اند، یاری بخواهید. و مطمئن شوید که قبل از سفرتان لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید. با خبرنگاران همراه و همقدم شوید تا شما را با 7 کاری که قبل از سفر خارجی باید انجام دهید ، آشنا کنیم.

7 کاری که قبل از سفر خارجی باید انجام دهید

1- به هزینه محل اقامت خود واقف باشید

قبل از سفر، وقتی را صرف مطالعه در خصوص میانگین هزینه های محل اقامت خود، در محلی که قصد سفر به آن را دارید، کنید. بعلاوه هزینه اجاره را نیز در نظر بگیرید. اگر قبل از سفر بدانید که هنگام سفر کجا اقامت خواهید کرد، بیشتر استرسی که قبل از عزیمت خواهید داشت، کاهش می یابد.

2- دوستان مجازی پیدا کنید

یافتن دوستی به وسیله اینترنت قبل از سفر به کشوری نو، قطعا به شما یاری خواهد نمود. پس هر چه زودترآنلاین شوید و در چت روم یا سایر فضاهای مجازی به مصاحبه با مردمی که قصد سفر به آن را دارید، بپردازید. در این صورت هنگامی که به آن کشور سفر کردید احساس تنهایی نخواهید کرد.

3- در خصوص روش های جابجایی و حمل و نقل تحقیق کنید

به محض اینکه به کشوری نو سفر کردید، فورا احتیاج خواهید داشت که برنامه ای برای جابجایی از مکانی به مکان دیگر داشته باشید. هزینه ای که صرف جابجایی با وسایل نقلیه عمومی می پردازید را با هزینه ای که با وسیله نقلیه خود پرداخت خواهید کرد، مقایسه کنید.

4- در خصوص تبدیل ارز اطلاعات کسب کنید

به خاطر داشته باشید که، شما در کشور نو لزوما با دلار یا سنت سروکار نخواهید داشت. در خصوص نرخ تبدیل ارز به کشور نوی که به آن سفر می کنید، اطلاعات کسب کنید تا بدین ترتیب مجبور نشوید که برای تبدیل ارز هزینه اضافی پرداخت کنید.

5- زبان آن کشور را یاد بگیرید

حتی اگر مردم کشوری که به آن سفر می کنید قادر هستند به زبان انگلیسی صحبت نمایند، ممکن است به همان ترتیبی که شما انگلیسی صحبت می کنید، صحبت ننمایند. سعی کنید با اصطلاحاتی که در میان آن ها، مخصوصا در جمع های محبت آمیز شان رایج است، آشنا شوید.

6- آشپزی آن ها را امتحان کنید

به خاطر داشته باشید، منوی رستوران هایی که قرار است در کشور نو امتحان کنید، شباهت کمی با منوی رستوران ها در کشور خودتان دارد. بنابراین خودتان را برای خوردن غذاهایی که با غذاهای روزانه ای که می خورید، فرق دارد، آماده کنید.

7- اعضای خانواده و دوستان خود را آگاه کنید

هنگامی که به کشوری دیگر سفر کردید، قصد ندارید که دوستانتان را فراموش کنید. چه با ایمیل، چه به وسیله شبکه های اجتماعی، یا تلفن، به هر کسی که در فهرست تماس های شما هست، اجازه دهید بداند که ترجیح می دهید با کدام روش با او ارتباط برقرار کنید. ضمناً زمان بازگشت خود را معلوم کنید، تا آن ها بدانند که چه زمانی می توانند شما را ببینند.

اگر قصد سفر به هر یک از کشورهای خارجی را دارید، برای رزرو بلیط هواپیما با برترین نرخ اینجا را کلیک کنید.

برای رزرو هتل در هر یک از هتل های دنیا اینجا را کلیک کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2229

به "7 کاری که قبل از سفر خارجی باید انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 کاری که قبل از سفر خارجی باید انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید