آراز به آمریکا و کانادا می رود، خواننده آذری در سانتا باربارا

به گزارش لیتن، رحیم شهریاری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: گروه آراز پس از مدت ها دوری از اجراهای زنده از 24 دی ماه سال جاری با برگزار کنسرت در شهر ارومیه دور تازه فعالیت های خود را در زمینه اجراهای زنده شروع نموده است. خوشبختانه استقبال از این کنسرت ها طی روزهای 24 ، 25 و 26 دی به قدری زیاد بود که ما مجبور به تمدید کنسرت در روز 27 دی هم شدیم. به طور کلی اهالی خونگرم ارومیه آنچنان فضای شاد، دلپذیری و خوبی برای ما فراهم کردند که خاطره این کنسرت ها را فراموش نخواهم کرد.

آراز به آمریکا و کانادا می رود، خواننده آذری در سانتا باربارا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

وی ادامه داد: از دوشنبه 29 دی ماه نیز به مدت سه شب کنسرت هایی را در شهر تبریز برگزار کردیم که در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات منتخب آلبوم تازه گروه با نام سنه گوره که فروردین ماه سال جاری در بازار موسیقی منتشر می گردد به همراه سایر قطعات فولکلور موسیقی منطقه آذربایجان برای همشهریانم اجرا می گردد. البته با توجه به اینکه در شهرهای آذری زبان به ما مجوز برگزاری کنسرت در استادیوم ها را نمی دهند و ما هم مجبوریم در تالارهای پایین 400 نفر کنسرت برگزار کنیم این موضوع برای ما مقداری سخت شده چراکه هزینه های برگزاری این کنسرت ها بزرگ به حدی است که این تعداد کنسرت با این تعداد جمعیت کفاف بودجه را به ما نمی دهد.

شهریاری درباره کنسرت های خارج از کشور گروه آراز نیز شرح داد: خرداد و تیر ماه سال آینده تور کنسرت های ما در هفت شهر آمریکا و سه شهر کانادا برگزار می گردد که در این کنسرت موسیقایی نیز برنامه های جدیدی داریم که امیدوارم مورد استقبال ایرانیان مقیم این دو کشور نیز قرار گیرد.

این خواننده و نوازنده گارمون در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به همکاری با یک ارکستر بین المللی اعلام کرد: بنده تنها ایرانی عضو ارکستر بین المللی سانتا باربارا کالیفرنیا هستم که مدتی است با این مجموعه موسیقایی همکاری دارم. با توجه به برنامه ریزی ها انجام گرفته من دو قطعه با کلام و دو قطعه بی کلام با نوازندگی ساز گارمون را همراه با گروه خواهم داشت که تصور می کنم تجربه خوبی برایم خواهد بود. البته در این ارکستر بین المللی نوازندگانی از کشورهای اتریش، نروژ، آلمان، فرانسه، ژاپن و ترکیه حضور دارند که امیدوارم بتوانم به سهم خود نماینده موثری از موسیقی فولکلور ایرانی در این ارکستر باشم.

وی در خاتمه گفت: تا پنج ماه آینده همراه با ارکستر سانتا باربارا در بسیاری از کشورهای جهان به عنوان نوازنده و خواننده حضور پیدا خواهم کرد که این کنسرت ها در بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی روی صحنه خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 421

به "آراز به آمریکا و کانادا می رود، خواننده آذری در سانتا باربارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آراز به آمریکا و کانادا می رود، خواننده آذری در سانتا باربارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید