آغاز ثبت نام کارت سوخت المثنی از فردا

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، پس از حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت در روز چهارم آبان ماه سال جاری و رفع اختلالات ایجادشده در این سامانه، امکان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی نیز با اختلال روبرو شد و تا امروز این امکان برای کسانی که به هردلیل کارت سوخت خود را از دست داده بودند، فراهم نبود.

آغاز ثبت نام کارت سوخت المثنی از فردا

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن تأیید وجود اختلال در این سامانه تا امروز گفت: با اقداماتی که اجرا شده است، از صبح فردا امکان ثبت نام متقاضیان صدور کارت سوخت المثنی مجدداً برقرار می شود.

وی افزود: متقاضیان صدور کارت سوخت المثنی از صبح فردا می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ در سراسر کشور، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: اولویت صدور کارت سوخت المثنی برای خودروهای نفت گازسوز و خودروهای عمومی بنزین سوز است ولی مالکان خودروهای شخصی بنزین سوز نیز می توانند درخواست خود را برای صدور کارت سوخت المثنی ثبت کنند.

کاهی در پاسخ به اینکه مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی برای خودروهای شخصی چه اندازه است، گفت: میانه زمان انتظار برای صدور کارت سوخت المثنی خودروهای شخصی به یک ماه هم رسیده بود؛ اما در زمان حاضر با توجه به اولویت صدور کارت سوخت خودروهای نفت گازسوز و خودروهای عمومی بنزین سوز، میانه زمان انتظار مالکان خودروهای شخصی بنزین سوز برای صدور کارت سوخت المثنی، حدود 45 روز است.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2055

به "آغاز ثبت نام کارت سوخت المثنی از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ثبت نام کارت سوخت المثنی از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید