اجلاسیه شهرداران شهرهای آسیایی در ایران برگزار می گردد

به گزارش لیتن، رئیس انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی از برگزاری اجلاسیه شهرداران شهرهای ساحلی آسیا در ایران با موضوع گردشگری ورزشی خبرداد.

اجلاسیه شهرداران شهرهای آسیایی در ایران برگزار می گردد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

رضا خوش سرور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، در خاتمه نخستین دوره کشوری آموزش راهنمایان گردشگری ورزشی سطح سه که به میزبانی کمیته گردشگری ورزشی هیئت ورزش های همگانی استان فارس برگزار گردید، گفت: با برنامه ریزی انجام شده این اجلاسیه اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفندماه سال جاری در نوشهر مازندران با هدف توسعه و رونق گردشگری ورزشی برگزار می گردد.

خوش سرور توضیح داد: امروز تلفیق دو صنعت ورزش و گردشگری پدیده نوین گردشگری ورزشی را در سطح جهان به وجود آورده به طوری که کشورهای پیشرفته و حتی متوسط جهان به دنبال این هستند با توسعه این صنعت در سطح کشور خود رونق مالی را به وجود آورند.

رئیس انجمن گردشگری ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به اینکه گردشگری به عنوان سومین صنعت برتر جهان محسوب شده و نخستین صنعت سبز و بدون دود است، اعلام کرد: با توجه به ظرفیت های متفاوت موجود در کشور به دنبال توسعه گردشگری ورزشی در ایران هستیم.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های انجمن گردشگری ورزشی توضیح داد: این انجمن از سال 84 فعالیت خود را شروع نموده و پس از رفع شدن اختلاف نظرهای موجود از سال 90 تا به امروز توانسته با برگزاری برنامه های مختلف و دوره های آموزشی گردشگری ورزشی را رونق دهد.

خوش سرور با اشاره به دوره تخصصی 5 روزه آموزشی راهنمایان گردشگری ورزشی سطح سه در شیراز و قدردانی از مسئولان هیئت ورزش های همگانی فارس و شیراز در برگزار این دوره توضیح داد: در این دوره آموزشی 45 شرکت کننده که در سطح استانی و ملی در زمینه اردوهای گردشگری ورزشی فعال هستند، آموزش های مختلف در زمینه گردشگری ورزشی سطح 3 در سطح استان و ملی را فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگاران، در حاشیه برگزاری دوره آموزشی گردشگری ورزشی شیراز رئیس انجمن ورزشی گردشگری فدراسیون ورزش های همگانی با اهدای لوح یادبود از سیروس پاک فطرت رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس، سودابه توکلی مسئول کمیته گردشگری ورزشی هیئت ورزش های همگانی استان فارس قدردانی کرد.

همچنین از منتظری مدیرعامل، فروغی نیا مدیر منابع انسانی و آرش فدعم رئیس ورزش شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز با اهدای لوح سپاس در همکاری با هیئت ورزش های همگانی فارس در برگزاری این دوره آموزشی و اختصاص دادن مکان برگزاری تجلیل شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 825

به "اجلاسیه شهرداران شهرهای آسیایی در ایران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجلاسیه شهرداران شهرهای آسیایی در ایران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید