اصغر حاجیلو: نمی خواهیم با حضور در فضای رسانه ای و ملتهب نقل وانتقالات کارمان را سخت کنیم، در نیم فصل دوم کار سختی داریم

به گزارش لیتن، اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: درباره جذب بازیکنان جدید شفر و فتحی با یکدیگر هماهنگ هستند و نمی خواهیم با حضور در فضای رسانه ای و ملتهب نقل وانتقالات، کارمان را سخت کنیم.

اصغر حاجیلو: نمی خواهیم با حضور در فضای رسانه ای و ملتهب نقل وانتقالات کارمان را سخت کنیم، در نیم فصل دوم کار سختی داریم

به گزارش خبرنگاران ، اصغر حاجیلو، سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط تیم و تعطیلات پیش رو گفت: تعطیلات برای همه تیم ها سخت است. ما در پنج بازی گذشته فرم بسیار خوبی داشتیم و به هماهنگی کامل رسیده بودیم. ابتدای فصل تیم جوان ما هماهنگ نشده بود، اما در هفته های سرانجامی نیم فصل در شرایط برد بودیم و به صدر جدول نزدیک می شدیم. استقلال در هفته های اخیر همدل و هماهنگ بود و تاکتیک های مدنظر شفر را بازیکنان درک نموده بودند و این موضوع خیلی مهم است.

وی اضافه نمود: تیم ما به هارمونی رسیده است و همه از مربی درک کامل داشتند. سند صحبت های من نمایش استقلال در پنج بازی اخیر است و حالا لیگ به اجبار تعطیل شده است، اما مسئله ای ندارد. استقلال بسیار قدرتمند است و با توجه به زمانی که تا آغاز نیم فصل دوم داریم می توانیم بهتر و قوی تر از قبل شویم.

حاجیلو در ادامه درباره تست های پزشکی قبل از آغاز تمرینات اظهار داشت: قبل از آغاز تمرینات در کلینیک دکتر نوروزی حاضر خواهیم شد و وضعیت جسمانی بازیکنان مورد ارزیابی قرار می گیرد تا با مطلعی کامل از وضعیت بازیکنان به استقبال تمرینات برویم.

وی در ادامه درباره وضعیت نقل وانتقالاتی باشگاه استقلال هم گفت: درباره نقل وانتقالات سرمربی و سرپرست باشگاه آقای فتحی کاملاً با یکدیگر هماهنگ هستند. باشگاه در حال پیگیری این موضوع است و هر زمان نهایی گردد، به صورت رسمی اعلام می کنیم، اما نمی خواهیم با حضور در فضای رسانه ای و ملتهب نقل وانتقالات، کار را سخت کنیم. آقای شفر برنامه ریزی کامل برای نیم فصل دوم دارد و به خوبی از شرایط نیم فصل دوم مطلع است.

حاجیلو در سرانجام صحبت های خود درباره اهمیت دیدارهای نیم فصل دوم، بیان نمود: در نیم فصل دوم کار سختی داریم. همه تیم ها محتاط بازی می نمایند و هر یک امتیاز سرنوشت ساز خواهد بود. یک گل بیشتر یا یک امتیاز در نیم فصل دوم سرنوشت ساز است، ولی من به استقلال بسیار امیدوارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 163

به "اصغر حاجیلو: نمی خواهیم با حضور در فضای رسانه ای و ملتهب نقل وانتقالات کارمان را سخت کنیم، در نیم فصل دوم کار سختی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصغر حاجیلو: نمی خواهیم با حضور در فضای رسانه ای و ملتهب نقل وانتقالات کارمان را سخت کنیم، در نیم فصل دوم کار سختی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید