اعلام رای کمیته انضباطی درباره طلب پنج بازیکن تیم والیبال خاتم

به گزارش لیتن، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را درباره طلب پنج بازیکن سال 98 تیم خاتم اردکان صادر کرد.

اعلام رای کمیته انضباطی درباره طلب پنج بازیکن تیم والیبال خاتم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به شکایت مصطفی شریفات، امین علوی، قاسم کارخانه، امیرعلی محمد فتحعلی و آرمین افشین فر مبنی بر مطالبه الباقی قرارداد سال 98 خود، روز دوشنبه سوم شهریورماه برگزار گردید.

مصطفی شریفات، امین علوی، قاسم کارخانه و امیرعلی محمدفتحعلی ادعا کردند که مبلغ قراردادشان را به طور کامل دریافت نکردند و آرمین افشین فر ادعا کرد که هیچ مبلغی از قرارداد خود را دریافت نکرده است.

اظهارات نماینده این بازیکنان و نماینده باشگاه خاتم اردکان در این نشست شنیده شد و کمیته انضباطی پس از آنالیز مدارک پرونده، رای خود را به توضیح زیر صادر کرد.

آنالیز کمیته انضباطی در مورد محاسبه هفتاد درصد از کل مبلغ قرارداد و کسر پنج درصد جریمه و 10 درصد سهم فدراسیون به این نتیجه منتهی شد که بازیکنان مصطفی شریفات، امین علوی، قاسم کارخانه و امیرعلی محمد فتحعلی بابت قرارداد سال 1398 طلبی از باشگاه خاتم اردکان ندارند، بنابراین درخواست آنان فاقد مبنای قانونی تشخیص داده شد و محکوم به رد است.

در مورد آرمین افشین فر با تاکید بر پذیرش درخواست بازیکن از سوی نماینده باشگاه و استصحاب بقای دین و با استناد به ماده 8 آئین نامه سازمان لیگ و لزوم وفای به تعهدات مطابق قوانین موضوعه، باشگاه خاتم اردکان با لحاظ دستورالعمل فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در سال 1398 به پرداخت 70 درصد از مبلغ قرارداد نامبرده پس از کسر 10 درصد سهم فدراسیون محکوم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1236

به "اعلام رای کمیته انضباطی درباره طلب پنج بازیکن تیم والیبال خاتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام رای کمیته انضباطی درباره طلب پنج بازیکن تیم والیبال خاتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید