افشای تصاویر و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس

به گزارش لیتن، به تازگی رندر های سامسونگ گلکسی اس 22 فاش شده و بعضی از مشخصات این دستگاه نیز به بیرون درز نموده است.

افشای تصاویر و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس

به گزارش خبرنگاران، گوشی های سری گلکسی اس 22 سامسونگ در هفته های اخیر موضوع شایعات متعددی بوده است. چند روز پیش، اشاره شد که هر سه مدل S22 دارای محافظ Gorilla Glass Victus Plus خواهند بود. این محافظ ها در پنل پشتی یا پنل جلویی و یا شاید در هر دو طرف قرار بگیرند. به تازگی، بعضی از رندر های رسمی از گلکسی اس 22 پلاس به همراه بعضی از مشخصات جانشین گوشی گلکسی اس 21 پلاس به صورت آنلاین منتشر شده است.

سری گلکسی اس 22 سامسونگ از سه مدل اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 اولترا تشکیل شده است و انتظار می رود هر سه مدل پیشرفت های قابل توجهی را نسبت به نمونه های قبلی خود ارائه دهند. یکی از افشاگران فضای مجازی به نام Isha Agarwal، رندر های خیره کننده ای از ظاهر گوشی گلکسی اس 22 پلاس به اشتراک گذاشته است. این مدل دارای یک سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین پنل جلویی است. گلکسی اس 22 پلاس با داشتن حاشیه های باریک یکنواخت و دکمه های پاور و تنظیم صدا در سمت راست خود عرضه خواهد شد.

رندر ها نشان دهنده تنظیمات دوربین پشتی سه گانه برای گوشی گلکسی اس 22 پلاس هستند. لوگوی سامسونگ نیز به صورت شیک در انتهای پایینی پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است. دوربین 50 مگاپیکسلی با زاویه باز اس 22 پلاس از فناوری Adaptive Pixel برای بهبود کیفیت تصاویر گرفته شده و ویدیو های ضبط شده بهره می برد.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای حداکثر روشنایی 1750 نیت و نرخ تازه سازی تطبیقی است. لازم به شرح است که نیت یک واحد برای سنجش اندازه روشنایی یا درخشندگی است که برای صفحه نمایش و موارد مشابه به کار می رود.

گوشی گلکسی اس 22 پلاس با 195 گرم وزن، کمی سنگین تر از مدل استاندارد و در مقابل کمی سبک تر از مدل اولترا می باشد. گلکسی اس 22 پلاس دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که می توان آن را به وسیله پورت USB-C با توان 45 وات شارژ کرد. هرچند پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی، گوشی گلکسی اس 22 پلاس را در سطح پایین تری نسبت به گوشی های پیشرو قرار می دهد، اما در مقایسه با مدل پیشین خود، یعنی اس 21 پلاس پیشرفت نموده است.

در این گزارش نو، برخلاف گزارش های پیشین، هیچ اشاره ای به استفاده ازمحافظ Gorilla Glass Victus Plus در گوشی گلکسی اس 22 پلاس نشده است. با این که تا امروز شایعاتی زیادی در خصوص این دستگاه پخش شده است، اما هنوز نقاط ابهام زیادی وجود دارند. از جمله تاریخ عرضه، قیمت و سایر ویژگی های مهم هنوز نامعلوم هستند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2021

به "افشای تصاویر و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر و مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید