تصاویر اولیه از شاهکار جدید هواوی، mate 50 pro

به گزارش لیتن، سری میت پرچمداران نیمه دوم سال برای هوآوی هستند که معمولا در شمار برترین های بازار قرار دارند. حالا اولین رندر های میت 50 پرو پلاس منتشر شده است.

تصاویر اولیه از شاهکار جدید هواوی، mate 50 pro

خبرنگاران| شرکت هوآوی اخیراً تمرکز زیادی بر ارتقاء گوشی های پرچمدار خود داشته است. همانطور که می دانید این شرکت تا به امروز دو سری پرچم دار را هر سال معرفی و روانه بازار می نماید. جالب است بدانید که هر سال توانسته به نسبت سایر پرچمداران بازار مشخصات چشمگیرتری را ارائه دهد تا بتواند عده بیشتری از کاربران را در سراسر دنیا به سمت خود جلب کند. سال 2020 گوشی های پرچمدار هوآوی پی 40 و هوآوی پی 40 پرو راهی بازار شدند که هنوز هم در صدر جدول دگزومارک واقع شده است. اکنون خبر هایی از نسخه بعدی این سری یعنی گوشی هواوی p50 pro هم به گوش می رسد. فروشگاه اینترنتی موبایل 19 کالا در ادامه به بعضی از مشخصات منتشر شده از این گوشی می پردازد.

به گزارش خبرنگاران؛ سری میت پرچمداران نیمه دوم سال برای هوآوی هستند که معمولا در شمار برترین های بازار قرار دارند. حالا اولین رندر های میت 50 پرو پلاس منتشر شده است. آخرین نسل سری میت هوآوی یعنی میت 40 و نسخه پرو پلاس آن را اگر بهترین گوشی 2020 بدانیم چندان بی راه نرفته ایم. حداقل در این تردیدی نیست که این گوشی که اخیرا صندلی خود در رده بندی بهترین دوربین ها به می 11 اولترا تسلیم نموده هنوز هم در شمار بهترین دوربین گوشی 2021 واقع شده است.

میت پنجاه پرو، موبایل روز های آینده شرکت هواوی است که ترکیبی عالی از عملکرد و طراحی است. احتمالا این گوشی در هند در تاریخ 30 نوامبر 2021 با قیمت اولیه 86976 روپیه به بازار عرضه گردد.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی با نمایشگری باشکوه 6.76 اینچی (17.17 سانتی متری) با رزولوشن 1344 در 27، 2772 پیکسل ارائه می گردد که باعث زنده شدن حداکثری تصاویر می گردد. علاوه بر این، انتظار می رود که نسبت ابعاد نمایشگر گوشی 18.5 در 9 باشد که به شما تجربه تماشایی همه جانبه هنگام بازی یا تماشای فیلم را می دهد.

میت پنجاه پرو، از عملکرد سریعتر و بدون تاخیر در هنگام تماشای فیلم، انجام بازی های گرافیکی سنگین یا مرور وب اطمینان حاصل خواهد نمود، زیرا گفته می گردد مجهز به هسته هشت هسته ای (1x3.13 گیگاهرتز Cortex-A77 و 3x2.54 گیگاهرتز Cortex-A77 است) و پردازنده 4x2.05 GHz Cortex-A55) می باشد. علاوه بر آن، این گوشی با 8 گیگابایت رم همراه خواهد بود تا بتوانید بدون هیچ گونه وقفه ای بین چندین برنامه جابجا شوید. میت پنجاه پرو احتمالا دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد تا بتوانید همه آهنگ ها، فیلم ها، بازی ها و موارد دیگر را بدون نگرانی در خصوص محدودیت فضا در تلفن ذخیره کنید.

گوشی جدید هواوی، دارای سیستم عامل Android v11 خواهد بود و ممکن است مجهز به یک باتری 4500 میلی آمپری باشد که به شما امکان می دهد برای مدت طولانی تری از دستگاه به وسیله دستگاه بازی کردن، گوش دادن به آهنگ ها، تماشای فیلم و موارد دیگر بدون نگرانی در خصوص تخلیه باتری بهره ببرید.

ابعاد Huawei Mate 50 Pro 5G به احتمال 162.9 در 75.5 در 9.1 میلی متر خواهد بود و ممکن است تقریباً 212 گرم وزن داشته باشد.

میت 40 پرو پلاس از طراحی زیبا، نمایشگری کارآمد و البته باتری قدرتمندی بهره می برد که همه این ها در کنار دوربین خارق العاده آن را همچنان در شمار بهترین گوشی های هواوی 2021 قرار می دهد. اما هوآوی در سال 2021 جدیدترین نسل از سری محبوب میت را عرضه خواهد نمود. اخیرا اطلاعاتی از میت 50 پرو پلاس به عنوان یکی از موردانتظارترین و بهترین گوشی های 2021 منتشر شده است که به بعضی مشخصات فنی و طراحی ظاهری این محصول اشاره دارد. با ما باشید.

اولین رندر های Mate 50 pro

طراحی اولیه پی 50 پرو نشان می دهد این مدل نیز نمایشگر خمیده دارد و هواوی بازهم طراحی خاص و منحصربه فردی برای آن در نظر گرفته است. سری قبل این گوشی ها با وجود اینکه رقبا از نرخ تازه سازی 120 استفاده huawei p50 pro نموده اند باز هم نرخ 90 هرتز را ارائه دادند؛ اما مطمئنا در سری هواوی پی 50 پرو امسال ما شاهد نرخ نوسازی بیشتری خواهیم بود. همچنین یکی دیگر از گوشی های ضد آب سال 2021 محسوب می گردد که از گواهینامه IP68 مقاومت در برابر آب و مایعات پشتیبانی خواهد نمود. ماژول دوربین در پنل پشت اندازه عظیمی داشته و از دو دایره عظیم تشکیل شده است به صورتی که پایه زیرین آن ها به یکدیگر متصل است. به نظر می رسد که اندازه این گوشی تقریباً معادل نسخه پیشین باشد در حالی که یک صفحه نمایش خمیده با حداقل حاشیه و یک دوربین سلفی در جلو برای آن در نظر گرفته شده است. نمایشگر گوشی پی 50 پرو تقریباً 6.6 اینچی اولد در نظر گرفته شده و که Quad HD+ بوده و رزولوشن 2640 × 1200 پیکسل را ارائه می دهد.

طراحی ماژول دوربین در میت 40 بسیار خلاقانه و جالب اجرا شده بود و همین سبب می گردد که هوآوی در محصول جدید نیز به احتمال قریب به یقین همان الگو را با اندک تغییراتی اعمال کند.

در رندر خصوص بحث، ما شاهد دوربین پنجگانه و فلش ال ای دی در این ماژول دایره شکل هستیم. همچنین به نظر می رسد همکاری هوآوی و لایکا ادامه دارد و عبارت لایکا در مرکز این ماژول به چشم می خورد.

در فریم فلزی میانی هم، دکمه پاور قرمز رنگ خودنمایی می نماید، دکمه ای که هوآوی در سال های اخیر برای پرچمداران خود طراحی نموده است. در بالای این دکمه، دکمه تنظیم صدا قرار گرفته است.

در پنل جلویی شاهد یک برش حفره ای در مرکز نمایشگر هستیم، ولی هنوز مشخصاتی از دوربین سلفی منتشر نشده است. انتظار می رود استفاده از شیشه ای با خمیدگی 88 درجه در سری جدید محصولا میت ادامه داشته باشد.

در خاتمه باید گفت هوآوی به دلیل مشکلاتی که در تامین قطعات مهم دستگاه هایش دارد احتمالا امسال به کاهش حجم تعداد فراوری محصولاتش اقدام می نماید و میت 50 از این قاعده مستثنی نخواهد بود. با این وجود هوآوی در امسال رقابت دشواری با برند های سرسختی، چون بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس دارد.

منبع: فرادید
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1660

به "تصاویر اولیه از شاهکار جدید هواوی، mate 50 pro" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصاویر اولیه از شاهکار جدید هواوی، mate 50 pro" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر اولیه از شاهکار جدید هواوی، mate 50 pro"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید