انتخاب هیئت مدیره استقلال برای مدیرعاملی کیست؟

به گزارش لیتن، وزارت ورزش و جوانان برای خروج از زیر فشار سنگین اشتباهات اخیر در حوزه مدیریت باشگاه استقلال این بار میخواهد با تاکتیک جدیدی به موضوع مدیرعاملی استقلال ورود کند.

انتخاب هیئت مدیره استقلال برای مدیرعاملی کیست؟

تصمیمات جدید وزارتخانه

افراد نزدیک به باشگاه استقلال درباره اینکه چرا کادر مدیریتی باشگاه استقلال بدون مدیرعامل به راه خود ادامه می دهند از تصمیمات جدید وزارت ورزش خبر می دهند. اینکه این بار وزارت ورزش مسئولیت انتخاب مدیرعامل را از سر خود باز نموده و قید شنیدن حرف از این و آن بابت انتخاب مدیر ناکاربلد احتاقتصادی را زده است.

خودتان مدیر انتخاب کنید

یکی از مسئولان اسبق در باشگاه استقلال در همین ارتباط گفت به اعضای هیئت مدیره این اختیار داده شده از میان خود و یا یکی از افراد خارج از مجموعه که دارای اهلیت باشد، پیشنهاد مدیرعاملی بدهند و در نهایت مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با تأیید و انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه انتخاب و معرفی گردد.

تنها دخالت وزارتخانه

در این بین به مدیران استقلال اعم از اسماعیل خلیل زاده، حجت نظری و مهدی عبدیان گفته شده هر کس به اعتقادشان می تواند کشتی به گل نشسته استقلال را به ساحل امن رهمنون کند را انتخاب نموده و به وزارت ورزش معرفی نمایند تا این وزارتخانه تنها درباره اهلیتش تحقیق نموده و حکمش را برای مدیرعاملی صادر کند.

کاندیدای آخر دوباره کاندیدا شد

شنیده ها از دور و بر باشگاه استقلال و حواشی اتاق مدیریت این مجموعه حکایت از آن دارد که علی نظری جویباری به عنوان قائم مقام اسبق باشگاه استقلال که حدود یک ماه پیش هم برای مدیرعاملی استقلال گزینه شده بود برای دومین بار و البته این بار به طور جدی کاندیدای مدیریت بر باشگاه استقلال است و ظاهراً وزارت ورزش هم نگاه مثبتی به این انتخاب دارد.

شرط قبلی حذف شد

در این بین شنیده ها حاکی است علی نظری جویباری در مرتبه قبل که به این عنوان گزینه شده بود با این دستورالعمل روبرو شد که باید همراه با حضور در سِمت مدیرعاملی، مبلغ قابل توجهی برای کمک به رفع مسائل اقتصادی باشگاه به خزانه باشگاه واریز کند که همین شرط موجب شد او قید همکاری با استقلال را بزند ولی این بار چنین شرطی برای او در نظر گرفته نشده است.

یک پولدار دیگر هم می آید

در برنامه هفته قبل فوتبال برتر احمد سعادتمند از کمک 37 میلیارد تومانی علی نامداری به عنوان یکی از دوستان استقلالی اعضای هیئت مدیره اطلاع داد که این مبلغ را به همراه 100 هزار دلار دیگر بدون هیچ ضمانتی تحت عنوان قرض به باشگاه استقلال پرداخته تا مسائل اقتصادی این باشگاه در ماه های شهریور و مهر رفع گردد. شنیده ها از ساختمان آبی خیابان علامه سعادت آباد حکایت از این دارد که با حضور علی نظری جویباری در باشگاه استقلال، علی نامداری هم به جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه می گردد تا در کنار عبدیان دو عضو متمول و کمک رسان در روزهای حساس اقتصادی باشند.

طباطبایی هم نزدیک است

در این بین اسم هادی طباطبایی هم به عنوان یکی از افرادی که با او درباره عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال و یا حتی مدیرعاملی صحبت هایی شده برده می گردد. ولی با توجه به اینکه طباطبایی تجربه مدیریتی در این سطح را نداشته این احتمال زیادتر است که او به عنوان عضو هیئت مدیره به این جمع اضافه گردد تا درباره مسائل ورزشی و فوتبالی راهکارهای مفیدش که اغلب در مصاحبه ها بیان می نماید را ارائه بدهد. گرچه شنیده می گردد او رابطه حسنه ای با مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش ندارد و ممکن است در این زمینه با حضورش مخالفت هایی ایجاد گردد ولی کماکان از نزدیک ترین گزینه ها به حضور در هیئت مدیره باشگاه محسوب می گردد.

دستورالعمل فوریتی

آنچه واضح تر از همه چیز به نظر می رسد این است که مدیریت باشگاه استقلال پس از باختی که در اهواز برای تیم رقم خورد بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته و این موضوع چندان برای صندلی وزیر ورزش مطلوب به نظر نمی رسد و از این رو دستورالعملی با فوریت بالا به اعضای هیئت مدیره ابلاغ شده تا هرچه سریع تر ظرف همین هفته یا حداکثر تا ابتدای هفته بعد مدیرعامل باشگاه استقلال را معین و معرفی نمایند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1391

به "انتخاب هیئت مدیره استقلال برای مدیرعاملی کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب هیئت مدیره استقلال برای مدیرعاملی کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید