اولین خرید پرسپولیس از کرمان می آید؛ یک مدافع استقلالی

به گزارش لیتن، خبرنگاران: پرسپولیس، تیمی که 5 فصل متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست می آورد، دراین فصل برای رسیدن به ششمین قهرمانی پیاپی به سد محکمی به نام استقلال خورد و قافیه را به رقیب دیرینه واگذار کرد. البته که شاگردان یحیی گل محمدی، این روز ها برای رسیدن به عنوان دومی هم باید جدال سختی با سپاهان داشته باشند.

اولین خرید پرسپولیس از کرمان می آید؛ یک مدافع استقلالی

به گزارش خبرنگاران، ناکامی در لیگ برتر و از دست رفتن جام حذفی، حالا پرسپولیسی ها را به تکاپو انداخته تا هرچه سریع تر به فکر تقویت تیم برای فصل آینده باشند. آن ها که در فصل جاری اصلا کارنامه موفقی در جذب بازیکن نداشته اند، زودتر از موعد کار مذاکره را آغاز نموده و حالا حتی اخباری مبنی بر توافق با بازیکنان مدنظر گل محمدی هم به گوش می رسید.

طبق اخباری که از اطراف باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد به نظر می رسد اولین خرید پرسپولیس در فصل آینده یک مدافع چپ است؛ البته که استقلالی بودن این بازیکن، همین حالا حساسیت ها را برانگیخته است. آنطور که عنوان شده، پرسپولیس با میلاد زکی پور، مدافع چپ باشگاه گل گهر به توافق رسیده و قرار است اولین خرید این باشگاه باشد. زکی پور که دو فصلی می گردد در گل گهر بازی های خوبی را به نمایش می گذارد، سابقه حضور در تیم استقلال را داشته و بعد از آنکه زیاد مورد استفاده قرار نگرفت راهی کرمان شد تا برای امیر قلعه نویی بازی کند. به نظر می رسد بازی درخشان او در تقابل تیم های گل گهر و پرسپولیس، چشم یحیی گل محمدی را گرفته و از همان زمان این بازیکن وارد لیست خرید پرسپولیس شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2139

به "اولین خرید پرسپولیس از کرمان می آید؛ یک مدافع استقلالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید پرسپولیس از کرمان می آید؛ یک مدافع استقلالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید